16 תשובות
לא?? ממש ממש לא
אנונימית
ברור שלא. תתרחקי ממנו
כן אם זה קרה אחרי 3 שנים והוא התנצל מלא פעמים ונהיה ממש נחמד ורגיש (מנסיון)
שואל השאלה:
היה בחטיבה שהייתי בת 14 בגלל ילדה אחת והיא גרמה לכל החבורה שהייתי איתה לא לדבר איתי כולל הבחור הזה שעוד היינו חברים לפני וזה פגע בי מוטט אותי הייתי בחרדות מאוד קשות לקח לי זמן לצאת מזה הייתי אצל פסיכולוגים בגללם לא יכולתי לצאת בכלל מהבית
בקיצור עברתי גיהנום ובבית ספר איך שהייתי באה בשער קראו לי זונה וכל מיני שמות הייתי מסתתרת בשירותים כל הזמן
עכשיו כעבור 4 שנים הבחור הזה מידי פעם כבר כמה שנים עושה לי עוקב באינסטגרם אבל אני לא מחזירה לו
אנונימית
באופן די מפתיע, אני חושבת שכן
לא.
אולי חסר פירוט,עוד נתונים ועוד דברים,
בשביל לענות...
הוא התנצל? את בטוחה שהוא היה חלק מהחרם? ואולי פשוט לא יצא לכם לדבר? אולי הוא יתבייש? ולמה קראו לך זונה?(אני לא טוען שאני מצדיק אותם זאת ביריונות ואובססיביות שלילית שנראה לי ראויה לגינוי) אבל צריך עוד אינפורמציה... למה פתאום החלטת לשאול את זה? בשביל לשתף? או שאת אשכרה שוקלת לעשות זאת? ומי מה שאת מספרת במשך שנים את לא מחזירה לו עוקב.... מאחל לך בהצלחה!
שואל השאלה:
הוא לא התנצל וכן הוא היה חלק מהחרם וגם החברים שלו קראו לי ככה כי הילדה שעשתה את זה עליי אמרה הרבה שקרים עליי היא כל הזמן רק קינאה בי שהרבה בחורים רצו אותי אבל הייתי ילדה מאוד תמימה ולא עשיתי שום דבר מיני
אנונימית
שואל השאלה:
מה הייתם עושים במקומי הייתם עוקבים אחריו חזרה ?
אנונימית
לדעתי תישארי תמימה אין שום אינפורמציה עליו מבחינת אופי וכדו אבל לדעתי עדיף להישאר כמו שאת, מתמטית אני מניח שאת בת 18 כיום? את כבר לא בתיכון? כי כתוב שהיית בת 14... בכל אופן גם אם את בתיכון וגם אם לא זה לא בטוח אולי משנה כל הכבוד לך שאת לא נופלת לזה גם לי הרבה בנות נדלקו אליי מעטות אלה שהתייחסתי אליהן וגם על זה אכלתי מלא ש*ט השתמשו בשם שלי לדבר אם בנות אותן בנות לפעמים במובן מסויים הלכו אחרי ומהתסכול אולי דיברו בצורה מסויימת לדעתי האישית? ככל הנראה תבדקי באיזה אתר קבלי את השמות והתאריכי לידה שלכם במידה וגם שם אין התאמה של איזה מאה אחוז לא בטוח שעדיף להמשיך עם זה ומעבר לזה אני גם יוסיף שקיבלתי את ההודעות שלך בדי לאי ככל הנראה בתיבה ולכן רק עכשיו אני עונה....
שואל השאלה:
מהיסודי אני מכירה אותו והיום אני בת 21 וחצי אבל 4 שנים שאנחנו לא בקשר מאז התיכון
אנונימית
זה המשיך מגיל 14 עד סוף התיכון?