5 תשובות
אם מאשפזים אותה והיא תינצל אז למה שהיא תמות אחרי חצי שנה?
שתמות עכשיו ניראלי כי זה סתם יהיה יותר קשה להפרד אחרי חצי שנה
שואל השאלה:
היא לא תינצל פשוט הצליחו לתת לה חצי שנה לחיות
היא לא תינצל פשוט הצליחו לתת לה חצי שנה לחיות
אני מניחה שהחצי שנה הזו גם כרוחה בטיפולים קשים ודברים כאלו אבל אני אחשוב באופטימיות ובמקום להגיד שאולי יהיה קשה להיפרד אגיד שאולי אעשה עם החצי שנה כי אולי בחצי שנה הזו יצליחו להחיות אותה לתמיד או ימצאו תרופה או משהו
^^ אז שהיא תמות עכשיו..
כי אחכ זה יהיה יותר קשה
כי אחכ זה יהיה יותר קשה
באותו הנושא: