155 תשובות
אם הייתי רוצה את התינוק כמובן שלא הייתי מפילה.
האמת שהייתי מפילה
אנונימית
יולדת מה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אחריי שאמרו לך שרוב הסיכויים שהוא יהיה נכה?
גם אחריי שאמרו לך שרוב הסיכויים שהוא יהיה נכה?
לא מפילה בשום מצב!!!
זה ממש רצח לכל דבר!
ואני יכולה לומר לך שלדודה שלי אמרו שיוולד לה ילדה עם מום בלב והם התלבטו אם להפיל ולא הפילו ובסופו של דבר נולדה להם ילדה יפה ובריאה !
זה ממש רצח לכל דבר!
ואני יכולה לומר לך שלדודה שלי אמרו שיוולד לה ילדה עם מום בלב והם התלבטו אם להפיל ולא הפילו ובסופו של דבר נולדה להם ילדה יפה ובריאה !
הייתי יולדת זה התינוק שלי אחרי הכל ויש בו נשמה אני לא יהרוג אותו גם עם הוא נכה אחרי זה יש יסורי מצפון אני הייתי יולדת ומגדלת אותו וחוץ מזה לא בטוח אולי הוא יוולד בריא ושלם
חד משמעית יולדת! אף אחד לא מושלם, וצריך לקבל אחד את השני בטח עם זה הילד/ה שיהיו לי.
זה כמו לשאול אם זה לגיטימי להרוג מישהו רק בגלל שהוא נכה או שיש לו חיים קשים
שואל השאלה:
לדעתך^
לדעתך^
גם לנכים מגיע לחיות ברגע שיולדים ילד נכה עוברים איתו קשיים אבל גם מתחברים אליו מאוד
אם הייתי בתחילת ההריון אז תלוי וגם תלוי בנכות , לא רוצה שהילד יסבול בגלל האגאוסטיות שלי להכנס להריון אם בכלל זה מתוכנן אז בכל מקרה הפלה
תלוי כמה נכה
הייתי מפילה, אני מעדיפה ילד בריא ושלם אם יש לי את האופציה להפיל כן אני אפיל אותו
הייתי מפילה
מיאו
מה זה את מעדיפה ילד בריא ושלם? למה מישהו שואל אותך?
את מזכירה לי את הגרמנים בדיוק
מי שלא בריא מוציאים אותו להורג
מה זה את מעדיפה ילד בריא ושלם? למה מישהו שואל אותך?
את מזכירה לי את הגרמנים בדיוק
מי שלא בריא מוציאים אותו להורג
אנונימי
לא היית מפילה
הכל תלוי בעד כמה אני רוצה את התינוק (באיזו סיטואציה בחיים)
זה לא קשור לשיוויון זה עדיין של האם יש לי את הזמן וההשקעה בשביל זה (אם מה לעשות צריך הרבה השקעה)
אם אני ילדה בת 18 או בשיא הקריירה שגם ככה בדילמה אז לא
אם אני מחכה לתינוק הזה וניסיתי להיכנס להריון המון זמן אז אני אשקול את זה בחיוב
זה לא קשור לשיוויון זה עדיין של האם יש לי את הזמן וההשקעה בשביל זה (אם מה לעשות צריך הרבה השקעה)
אם אני ילדה בת 18 או בשיא הקריירה שגם ככה בדילמה אז לא
אם אני מחכה לתינוק הזה וניסיתי להיכנס להריון המון זמן אז אני אשקול את זה בחיוב
אני בת 14 מה תינוק
תלוי בכמה משתנים בגדול ? נטייה להפיל
מפילה. האמת, בלי לחשוב פעמיים.
זה יקשה לי על החיים וגם לו.
זה יקשה לי על החיים וגם לו.
בוחרת להפיל בשלב הזה של החיים
אנונימית
שואלת רב..
בעקרון אני אישית מרגישה רע עם הרעיון של להפיל, לא חושבת שיש לי את הזכות לשחק אותה אלוקים ולהחליט אם התינוק יחיה או ימות (ושוב זו אני, מכבדת דעות אחרות אך לא איישם אותן).
עם זאת יש מקרים שבהם המצב יותר מסובך, ואם לתינוק צפוי סבל, או שבעקבות הלידה יגרם נזק להורים או למשפחה, או שחס וחלילה מדובר בהריון כתוצאה מאונס וכו' יש מקום להתייעץ עם רב ולראות אם ניתן להפיל מבחינה הלכתית.
בעקרון אני אישית מרגישה רע עם הרעיון של להפיל, לא חושבת שיש לי את הזכות לשחק אותה אלוקים ולהחליט אם התינוק יחיה או ימות (ושוב זו אני, מכבדת דעות אחרות אך לא איישם אותן).
עם זאת יש מקרים שבהם המצב יותר מסובך, ואם לתינוק צפוי סבל, או שבעקבות הלידה יגרם נזק להורים או למשפחה, או שחס וחלילה מדובר בהריון כתוצאה מאונס וכו' יש מקום להתייעץ עם רב ולראות אם ניתן להפיל מבחינה הלכתית.
לא הייתי מפילה
מסכימה עם "נצחי"
באמת צריך לשאול רב!
באמת צריך לשאול רב!
לא הייתי מפילה, בתור אחת שהיית שלוש שנים בכנפיים של קרמבו בתור חונכת אני מבינה כמה זה קשה, גם נפשית וגם כלכלית ובאמת הייתי חלק מהחיים האישים של החניכה שהיית לי וזה לא פשוט..
לא הייתי מפילה כי גם אם החיים של הילד שלך קשים הוא עדיין הילד שלך ואתה תעשה הכל בשביל שיהיה לו טוב למרות הקושי
לא הייתי מפילה כי גם אם החיים של הילד שלך קשים הוא עדיין הילד שלך ואתה תעשה הכל בשביל שיהיה לו טוב למרות הקושי
תלוי בנכות. אם היא קשה, אז מפילה. תלוי גם בהאם זה הריון מכוון או לא.
הייתי מפילה
אנונימית
הייתי מפילה לא הייתי רוצה להוליד ילד ושיהיו לו חיים קשים ובכללי אני לא חושבת שהפלה זה רצח
יולדת אין סיבה שאני לא אוליד את הבן/הבת שלי בגלל שהוא/היא נכים
אנונימית
יולדת
חד משמעית יולדת
בטח מפילה
אם הוא יהיה תינוק ולא תינוקת, בכל מקרה הייתי מפילה, גם אם היו אומרים לי שהוא יהיה אתלט מפורסם
אנונימית
הייתי מתיעצת עם אנשים
ובתכלס אין באמת לדעת
צריך להיות בסיטואציה הזאת קודם
ובתכלס אין באמת לדעת
צריך להיות בסיטואציה הזאת קודם
ילד זה ילד
גם אם הוא נכה
מגיע לו לחיות
גם אם הוא נכה
מגיע לו לחיות
אני כנראה לא אדע עד שאני באמת אהיה במצב הזה
אימלה בטח שיולדת, הוא הילד שלי ואני אוהב אותו בכל מצב שיבוא, יבוא עלינו לטובה :)
נוטה להפיל לטובתו ולטובתי
אנונימית
הייתי מפילה.
אין לי את הכוחות נפש לגדל ילד נכה, כל שכן כשאני בעצמי נכה נפשית.
אין לי את הכוחות נפש לגדל ילד נכה, כל שכן כשאני בעצמי נכה נפשית.
הייתי מפילה או מעבירה לאימוץ מאה אחוז כי לא יכולה לעמוד בטיפול של ילד נכה אני חייבת גם את השקט שלי, אני לא תכננתי את זה וזה לא מגיעה לאף אחד. אני לא יכולה שהבן שלי בגיל 18+ יצטרך שאני אקח אותו לשירותים או לעזור לו בדברים בסייסים ביום יום יש אנשים שלא יכולים לקחת אחריות כל כך גדולה על זה, הוא צריך להיות עצמאי.
כמובן שיולדת!!!
אני בחיים שלי לא ארצח את הבן שלי אפילו אם הוא נכה
אני בחיים שלי לא ארצח את הבן שלי אפילו אם הוא נכה
אנונימית
מפילה
אנונימית
אני הייתי מפילה, זה היה עושה לילד חיים יותר קשים
מפילה , בימנו אנשים מיוחדים או עם נכות חווים קשיים חברתיים והמון אנשים רעים אליהם , לא הייתי רוצה שזה יקרה אבל בלי קשר לא באלי ילד
אנונימית
^^^^הפלה זה לא רצח
אני לא רוצה ילדים בכלל אז אני לא אעמוד בסיטואציה הזו בחיים למזלי
אנונימית
כן מפילה,כי אני יודעת שלא אוכל לגדל את התינוק/ת ולתת את התנאים הכי טובים שהתינוק/ת צריכים ואיזה בן אדם יביא ילד כשהוא יודע שהוא לא יכול לטפל בו כמו שצריך..
ובכל מקרה הייתי מפילה לא משנה אם נכה או לא
ובכל מקרה הייתי מפילה לא משנה אם נכה או לא
שאלה קשה...
אבל אני חושבת שהיה לי קשה מדי להתמודד עם תינוק נכה ועם כל ההשלכות של זה אז כנראה שהייתי מפילה לצערי
אבל אני חושבת שהיה לי קשה מדי להתמודד עם תינוק נכה ועם כל ההשלכות של זה אז כנראה שהייתי מפילה לצערי
לא שאלה בכלל , הייתי מפילה
אנונימית
הייתי יולדת אותו ותורמת אותו לאימוץ לכל מי שכתב פה לא
אנונימית
תלוי מאוד מה הנכות, אבל בגדול מפילה
יולדת ושולחת לאימוץ, פחות בנויה לזה
אנונימית
וזה שהילד יחווה דברים קשים זה נכון בוודאות כמו כל בן אדם בעולם. אבל זה תלוי בבן אדם אם הוא רוצה להפוך את החיים שלו למדהימים ומעניינים לבין משעמים ובאמת להיות נכה כמו רוב שאר האוכלוסיה הזאת.
זה תלוי בבן אדם שהוא והתחביבים שלו, צריך רק הורים טובים שיתנו לילד השראות כדי להרים לו את הביטחון והמוטיבציה להנות מהחיים גם בלעדי העזרה של המשפחה תמיד זה למה זה דורש כל כך הרבה אחריות אתה מחליט דרך החינוך אם לתת לו עצמאות וככה הוא יהפוך את החיים שלו לטובים לבין לא ללמד אותו בכלל על העצמאות. יש המון נכים שאוהבים לטייל והם לא יוותרו על זה, לבין להיות תקוע עם אמא שלך שעד גיל 80 היא מכינה לך מרק ואתה קורא עיתון וזה החיים שלך בלי שאיפות, מטרות ועניין.. אני אומרת תאמת עדיף לא להיוולד כשאתה חי ככה.
זה תלוי בבן אדם שהוא והתחביבים שלו, צריך רק הורים טובים שיתנו לילד השראות כדי להרים לו את הביטחון והמוטיבציה להנות מהחיים גם בלעדי העזרה של המשפחה תמיד זה למה זה דורש כל כך הרבה אחריות אתה מחליט דרך החינוך אם לתת לו עצמאות וככה הוא יהפוך את החיים שלו לטובים לבין לא ללמד אותו בכלל על העצמאות. יש המון נכים שאוהבים לטייל והם לא יוותרו על זה, לבין להיות תקוע עם אמא שלך שעד גיל 80 היא מכינה לך מרק ואתה קורא עיתון וזה החיים שלך בלי שאיפות, מטרות ועניין.. אני אומרת תאמת עדיף לא להיוולד כשאתה חי ככה.
יולדת
הייתי מפילה, אבל לא בגלל שהוא נכה ואני לא אוהב אותו , בגלל הידיעה שהוא יסבול הרבה מבחינה חברתית ופיזית.
אף אחד לא יודע עד שהוא לא בסיטואציה.
מפילה אני בת 14
לא..
אם כבר היו יודעים שהוא יוולד נכה זה כנראה אומר שאני בשלב כבר מתקדם בהריון ולא הייתי יכולה לעשות הפלה כשאני יודעת שיש בתוכי אשכרה בן אדם עם לב וחיים
אם כבר היו יודעים שהוא יוולד נכה זה כנראה אומר שאני בשלב כבר מתקדם בהריון ולא הייתי יכולה לעשות הפלה כשאני יודעת שיש בתוכי אשכרה בן אדם עם לב וחיים
מפילה
תופתע אפשר לדעת גם בלי להיות בסיטואציה, אינטיליגנציה ריגשית גבוה ואמפתיה.^
הייתי מפילה בלי שאלה
-לא הבנתי על מה המינוסים זה דעתי
-לא הבנתי על מה המינוסים זה דעתי
אני לא חושבת שאני יכולה לומר תיאורטית, כרגע, באופן נחרץ הייתי אומרת הפלה, כי אני יודעת שילד רגיל יסבול ממני.
אבל בעוד כמה שנים, מבוססת כלכלית, פנויה רגשית, סביר להניח שלא, למרות הקושי.
אבל בעוד כמה שנים, מבוססת כלכלית, פנויה רגשית, סביר להניח שלא, למרות הקושי.
למה שאני אפיל את התינוק שלי?
זה לא משנה אם הוא יצא נכה או לא.
זאת לא סיבה להפלה.
כל אישה חייבת לדעת שאם היא החליטה להביא ילד לעולם, היא תצטרך לאהוב אותו בכל מצב.
כשאני אביא ילד לעולם אני אוהב אותו כמו שהוא.
אני כבר אוהבת אותו מעכשיו, למרות שהוא עדיין לא קיים:)
כל אלה שהגיבו שהן היו מפילות. זה כל כך נראה שאתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן.
אמא אמורה לאהוב ללא גבולות. אז להרוג את התינוק שלכן בגלל שיש סיכוי שהוא יצא נכה...? מגיע לו לצאת לאוויר העולם. מגיע לו לחיות את החיים. אבל בתכלס זאת החלטה שלכן.. למרות שזה נראה די קיצוני לי..
זה לא משנה אם הוא יצא נכה או לא.
זאת לא סיבה להפלה.
כל אישה חייבת לדעת שאם היא החליטה להביא ילד לעולם, היא תצטרך לאהוב אותו בכל מצב.
כשאני אביא ילד לעולם אני אוהב אותו כמו שהוא.
אני כבר אוהבת אותו מעכשיו, למרות שהוא עדיין לא קיים:)
כל אלה שהגיבו שהן היו מפילות. זה כל כך נראה שאתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן.
אמא אמורה לאהוב ללא גבולות. אז להרוג את התינוק שלכן בגלל שיש סיכוי שהוא יצא נכה...? מגיע לו לצאת לאוויר העולם. מגיע לו לחיות את החיים. אבל בתכלס זאת החלטה שלכן.. למרות שזה נראה די קיצוני לי..
מולידה אבל שולחת לאימוץ אחרי שלב ההנקה או שהייתי שומרת פשוט זה קשה להתמודד אם זה
אם הייתי קטנה מידי ולא היה לי כסף לטיפולים הייתי מפילה
ואלה אני לא יודעת
זה תלוי בכל כך הרבה דברים
לגדל ילד נכה זה לא כזה פשוט, בכללי לגדל ילד זה לא קל
זה תלוי בכל כך הרבה דברים
לגדל ילד נכה זה לא כזה פשוט, בכללי לגדל ילד זה לא קל
אנונימית
בטח שהייתי יולדת זה עדיין הילד שלי לא משנה שהוא נכה או לא אני תמיד יאוהב אותו לחלק זה קשה לקבל ולטפל
אנונימית
מפילה. העולם הרע הזה רק יפגע בו.
מפילה אותו מבלי לחשוב פעמיים
לא רוצה ילד שיגרום לי ולא לסבל
לא רוצה ילד שיגרום לי ולא לסבל
אנונימית
כנראה שמפילה.. זה יהיה גם קשה לי וגם לילד.
האמת היא שהייתי מפילה זה לא באמת רצח כי זה עוד לא יצור חי וחבל סתם לדון ילד לחיים של סבל וקושי
אם זה החודש הראשון של הלידה יכול להיות שהייתי מפילה.
אנונימית
ברור שברור שברור שברורר שמשאירה!!! זה הילד שלי ואני מקבל אותו כמו שהוא גם לנכה מגיע לחיות! גם נכה וגם אוטיסט וגם לחולה נפש הם אנשים טובים ויפים ומהממים ומגיע להם צאנס לחיות, ואם אלוקים עשה זאת ככה סימן שזה היעוד שלי וזה הגורל שלי ואני מקבלת את מה שמגיע לי באהבה רבה מאוד!
מפילה
כל המינוסים בתחת שלי אתם אנשים מרירים שלא מסוגלים להתמודד עם אמת ומציאות
כל המינוסים בתחת שלי אתם אנשים מרירים שלא מסוגלים להתמודד עם אמת ומציאות
avital.s
מחזקת!!
מחזקת!!
^טאנקיו 3> ;)
מפלה אני פה היחידה שאומרת את האמת.
אחרי זה אין טעם לתלונןן ושעובר יסבול כל החיים ..
אחרי זה אין טעם לתלונןן ושעובר יסבול כל החיים ..
בתור טרנס שפעם כן חשב על השאלה אני מקווה שהתשןבה שלי נחשבת
אם הייתי רוצה את התינוק אז לא הייתי
אבל עדיף שהוא לא יסבול. עדיין הייתי כן רוצה אותו, כי אני מת על ילדים וזה אבח אני ממש הייתי מתלבט אם לתת לו לסבול בחיים או לא, כי לא בטוח שיהיו לי את המשאבים לטפל בו בעתיד.
אם הייתי רוצה את התינוק אז לא הייתי
אבל עדיף שהוא לא יסבול. עדיין הייתי כן רוצה אותו, כי אני מת על ילדים וזה אבח אני ממש הייתי מתלבט אם לתת לו לסבול בחיים או לא, כי לא בטוח שיהיו לי את המשאבים לטפל בו בעתיד.
זה תלוי בבאמת הרבה הרבה הרבה דברים ובאיזה מצב הייתי
אבל כרגע אני חושבת שהייתי מפילה, זה הרבה טיפולים והרבה כאב וסבל בשבילו וגם בשבילנו לראות אותו ככה
הייתי מפילה עוד בחודש הראשון לדעתי
אבל כרגע אני חושבת שהייתי מפילה, זה הרבה טיפולים והרבה כאב וסבל בשבילו וגם בשבילנו לראות אותו ככה
הייתי מפילה עוד בחודש הראשון לדעתי
ethiopian 1
עובר לא יישאר עובר כל החיים לול
עובר לא יישאר עובר כל החיים לול
מפילה אם זה היה בזמן שאפשר אני לא רוצה לגרום לו לחיים כאלה
אני טרנסית בלי יכולת ללדת (מן הסתם)
אבל לא הייתי יולדת כי הוא עוד לא חי וזה לא רצח ואני יודעת שאני אוליד אותו לכל כך הרבה סבל ועדיף פשוט לא ללדת אם היה לי ילד שכבר נולד והוא נכה הייתי מטפלת בו הכי טוב שאפשר אבל אם הוא עוד לא נולד כן הייתי מפילה
אבל לא הייתי יולדת כי הוא עוד לא חי וזה לא רצח ואני יודעת שאני אוליד אותו לכל כך הרבה סבל ועדיף פשוט לא ללדת אם היה לי ילד שכבר נולד והוא נכה הייתי מטפלת בו הכי טוב שאפשר אבל אם הוא עוד לא נולד כן הייתי מפילה
רוב הסיכויים שמפילה
אבל אם הייתי מחליטה בסוף כן להביא את התינוק אז הייתי מוסרת לאימוץ למשפחה שאני יודעת שיש להם את המשאבים הכלכליים והנפשיים לגדל ילד נכה, כי לא לכולם יש את זה
אבל אם הייתי מחליטה בסוף כן להביא את התינוק אז הייתי מוסרת לאימוץ למשפחה שאני יודעת שיש להם את המשאבים הכלכליים והנפשיים לגדל ילד נכה, כי לא לכולם יש את זה
אנונימית
אני חושבת שאת התשובה אני יכולה לדעת רק אם זה היה קורה. מה יהיה המצב הכספי שלי? יהיה לי את המשאבים והזמן לטפל בו? ואיזו נכות בדיוק? גם באיזה שלב של ההריון אמרו לי את זה? בשלב שכבר הספקתי להתחבר לתינוק? וכמה זמן לקח לי עד שהצלחתי להיכנס?
זה הכל נורא תלוי. כל השאלות האלה נורא חשובות. אם זאת תהיה נכות שככל הנראה תשפיע בצורה רצינית (ולרעה) על החיים שלו ויהיו לו חיים קשים אז יש מצב הייתי מפילה.
זה הכל נורא תלוי. כל השאלות האלה נורא חשובות. אם זאת תהיה נכות שככל הנראה תשפיע בצורה רצינית (ולרעה) על החיים שלו ויהיו לו חיים קשים אז יש מצב הייתי מפילה.
אנונימית
הרופאים אמרו לאמא שלי שאני אוולד עם אוטיזם אמא שלי הלכה לרב והוא אמר שאין כלום ושאני בריאה לחלוטין
ברוך ה נולדתי בריאה ושלמה.
ברוך ה נולדתי בריאה ושלמה.
אני רושמת את זה ומדגישה אין כוונה פה לפגוע בנכה כזה או אחר!!!!!!!!!.
להפיל זה טעות באמת לפחות בעיניי אבל אם אני יודעת ב100 אחוזים שהעובר שלי נכה אני לא ארצה לגרום לו לסבול כי הוא יסבול והרבה במיוחד בעולם השיפוטי שאנחנו חיים בו,
אין מה לעשות נכות זה סבל זה מקור להתעללות זה בן אדם שאף פעם לא יוכל להיות הגרסה הכי טובה של עצמו לא משנה כמה ינסה זה עצוב אבל נכון, אנשים שמתמודדים עם זה על בסיס יום יומי וואו אני גאה בכם .
זה באמת הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות עבור ה"תינוק" שאמור להיות לי אבל כמובן שאני לא נמצאת במקום הזה אז אני לא יודעת מה אעשה מקווה לא להתקל בסיטואציה כזאת.
שוב אין לי שום כוונה לפגוע בנכים!! אני כל כך גאה בכם על הביטחון שמצאתם והעוצמה שלכם והרצון שלכם להתקדם העלאה
להפיל זה טעות באמת לפחות בעיניי אבל אם אני יודעת ב100 אחוזים שהעובר שלי נכה אני לא ארצה לגרום לו לסבול כי הוא יסבול והרבה במיוחד בעולם השיפוטי שאנחנו חיים בו,
אין מה לעשות נכות זה סבל זה מקור להתעללות זה בן אדם שאף פעם לא יוכל להיות הגרסה הכי טובה של עצמו לא משנה כמה ינסה זה עצוב אבל נכון, אנשים שמתמודדים עם זה על בסיס יום יומי וואו אני גאה בכם .
זה באמת הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות עבור ה"תינוק" שאמור להיות לי אבל כמובן שאני לא נמצאת במקום הזה אז אני לא יודעת מה אעשה מקווה לא להתקל בסיטואציה כזאת.
שוב אין לי שום כוונה לפגוע בנכים!! אני כל כך גאה בכם על הביטחון שמצאתם והעוצמה שלכם והרצון שלכם להתקדם העלאה
מפילה.
בשביל מה ללדת אותו? בשביל שיסבול?
חוץ מזה שאני לא מסוגלת נפשית ופיזית לגדל ילד נכה.
בשביל מה ללדת אותו? בשביל שיסבול?
חוץ מזה שאני לא מסוגלת נפשית ופיזית לגדל ילד נכה.
אנונימית
מעדיפה ילד בריא ושלם אבל נגד הפלות ולפעמיים יש סיבוכים בהפלה הייתי יולדת בכלזאת
תדעו שהשערת הרופאים לא תמיד נכונה. עליי אמרו להורים שלי שאצא עם פיגור ועל אחי לא אמרו כלום ויש לו אוטיזם. כמובן שזה תלוי בסיטואציה ובמצב ואין לשפוט אף אדם על אף בחירה.
אמרו את זה לאמא שלי והנה אני פה
למה עשו לי מינוס?
זה באמת תלוי תקשיבו לא כולם מוכנים נפשית לילד שלא מסוגל לדבר ולתפקד כרגיל אני אישית לא הייתי מסוגלת לזה אם זה לא משהו יותר מדי רציני לא הייתי מפילה זה הגוף שלי אני מחליטה מה יהיה לי טוב.
זה באמת תלוי תקשיבו לא כולם מוכנים נפשית לילד שלא מסוגל לדבר ולתפקד כרגיל אני אישית לא הייתי מסוגלת לזה אם זה לא משהו יותר מדי רציני לא הייתי מפילה זה הגוף שלי אני מחליטה מה יהיה לי טוב.
^^
את פה ועם זאת כבר בשאלה הזאת ובשאלה אחרת שקשורה לשאלה הזאת שגם בחמות יש נכים וכולם אמרו שעדיף להפיל אז כן את לא נולדת נכה להורים שלהם כן אמרו לא האמינו ותראי אותם היום כואב להם כל יום לקום מפאקינג מיטה ולא כואב להם פיזית מנטלית כואב להם
את פה ועם זאת כבר בשאלה הזאת ובשאלה אחרת שקשורה לשאלה הזאת שגם בחמות יש נכים וכולם אמרו שעדיף להפיל אז כן את לא נולדת נכה להורים שלהם כן אמרו לא האמינו ותראי אותם היום כואב להם כל יום לקום מפאקינג מיטה ולא כואב להם פיזית מנטלית כואב להם
זה נשמע נורא אבל הייתי מפילה.
תחשבו על זה שאם הוא יוולד נכה יהיה לו קשה ולי קשה אני אצתרך לראות את הילד שלי גדל אחרת מכולם ולא עושה אותו דבר כמו כולם ויהיה לי קשה בתור אמא לראות את זה אז הפלה בשלב מוקדם זה בסדר כי עדיין אין חיים בביצית.
תחשבו על זה שאם הוא יוולד נכה יהיה לו קשה ולי קשה אני אצתרך לראות את הילד שלי גדל אחרת מכולם ולא עושה אותו דבר כמו כולם ויהיה לי קשה בתור אמא לראות את זה אז הפלה בשלב מוקדם זה בסדר כי עדיין אין חיים בביצית.
לדעתי הפלות זה דבר נוראי. אז ברור שהייתי משאירה את התינוק
אנונימית
היום אומרים את זה על על ילד שני
תלוי עד כמה
אם נכה נכה בכל הגוף משותק צמח אז כן הייתי מפילה. לטובתו.
על מה המינוסים? זה יהיה פשוט אגואיסטי ללדת אותו. הוא משותק, הוא יהיה סיעודי עד סוף החיים שלו. אלה חיים? בשביל מה? סתם ללדת אותו כי אני לא מרגישה נעים? לתת לו לסבול עד סוף החיים שלו?
אם נכה נכה בכל הגוף משותק צמח אז כן הייתי מפילה. לטובתו.
על מה המינוסים? זה יהיה פשוט אגואיסטי ללדת אותו. הוא משותק, הוא יהיה סיעודי עד סוף החיים שלו. אלה חיים? בשביל מה? סתם ללדת אותו כי אני לא מרגישה נעים? לתת לו לסבול עד סוף החיים שלו?
בעיקרון אם זה עוד לא במצב שהוא אשכרה חי וזה ואומרים ש100% יהיה לו disability לכל החיים אני לא בטוחה שהייתי משאירה אותו אבל שוב מקווה לא להיתקל בדילמה הזאת בחיים
משאירה
היום הרופאים אומרים את זה מלא... וגם אם חס ושלום זה נכון הייתי משאירה...
היום הרופאים אומרים את זה מלא... וגם אם חס ושלום זה נכון הייתי משאירה...
למה כל מי שכתבה שהיא תפעל עשו לה מינוס וכל מי שכתבה שהיא תלד עשו לה פלוס מה זה הדבר הזה אנשים כל אחד והבחירות שלו לא כולם יכולים להתמודד עם דבר כזה
מפילה עם כל הצער לחיות חיים כנכה זה קשה עדיף להכנס להריון שוב
אנונימית
מפילה לא מגיע לו לסבול !
אחותי כזאת,ושאלתי את אמא שלי מה היא הייתה עושה ועם כל האהבה אליה זה להפיל כי זה לא החיים הכי קשים וזה משנה לך את דרך החיים ומה שתכננת לעשות וגם למה שהוא יסבול
את האמת מפילה, אני מסתכלת קדימה ואם רמת הנכות דורשת המון כסף לטיפולים וכו' זה מצריך ממני הרבה כדי לגדל אותו, ובשביל שלא יסבול עדיף שלא יוולד.
יולדת, ואם כשהוא מגיע לגיל בוגר ומחליט שלא טוב לו בחיים הייתי מקבלת
^תקני אותי אם הבנתי לא נכון, היית מקבלת את זה שהוא רוצה להתאבד????
אנונימית
מה? כמובן שמולידה. מה זה קו המחשבה הזה, להפיל ילד בגלל שיהיה נכה? אם יש לי היכולת לגדל את הילד, אין ספק שהייתי מולידה. לא רואה שום הבדל.
^^ קל לך לדבר עכשיו, כשיהיה לך ילד באמת תביני את המשמעות של לאבד ילד.
הייתי מפילה כנראה
כן אמנם זה לתת לו חיים אבל זה גם לדפוק אותם בו זמנית
אנונימית
אני חושבת שזה תלוי במי את, בת כמה את, ובאופי.
יש נשים שבוחרות להשאיר ונותנות לילד חיים מושלמים כמו לכל ילד אחר.
יש נשים שבוחרות להביא, להבין רק בדיעבד כמה זה לא קל בעצם, ולהוציא תסכול על הילד.
ברגע שתחליטי איזו אמא את רוצה להיות, תדעי מה לעשות בנושא.
בסופו של דבר במקרים כאלה עושים מה שיהיה הכי טוב לעובר.
יש נשים שבוחרות להשאיר ונותנות לילד חיים מושלמים כמו לכל ילד אחר.
יש נשים שבוחרות להביא, להבין רק בדיעבד כמה זה לא קל בעצם, ולהוציא תסכול על הילד.
ברגע שתחליטי איזו אמא את רוצה להיות, תדעי מה לעשות בנושא.
בסופו של דבר במקרים כאלה עושים מה שיהיה הכי טוב לעובר.
מפילה ברור, אני רוצה שהילד שלי יהיה מאושר ואם אני מביאה את ההחלטה להביא אותו לעולם כשהוא נולד עם קושי, כנראה שזה לא המעשה הנכון, אני אומרת את זה מניסיון אישי כי אמא שלי הולידה אותי בלי יכולת לגדל אותי ורק גרמה לי נזק, (אומנם זה לא נכות אבל עדיין) ועם כמה שזה קשה להגיד את זה, הייתי מעדיפה שהיא לא תלד אותי כי זה רק הקשה עליה ועליי מאוד, מביאים ילד לעולם כדי לגרום לו לאושר, ולא לקושי
אנונימית
תלוי בהרבה מעבר לכך, כמובן באישה עצמה, בסיטואציה, מצב כלכלי, נפשי, רומנטי, האם אני מלחתחילה בכלל רוצה את העובר ככה או ככה וכדומה..
אישית וספציפית בשבילי, כנראה שהייתי מפילה, אבל זה די מובן מאליו שאני לא יכולה להיות בטוחה במאה אחוז, אפילו חמישים אחוז לא בטוחה, אני משערת מה הייתי עושה לפי מי שאני היום ולא לפי מי שאני אהיה במידה וזה חס וחלילה יקרה, כי זה כמובן בלתי אפשרי.
אגב, ההחלטה של ההפלה לא הייתה נובעת בצורה אבסולוטית בפרט או אך ורק בגלל העובדה שהעובר היה יוצא נכה, ממש לא, אלא כי אני כבן אדם לפחות כרגע לא רואה את עצמי עם ילד בעתיד, אני לא רואה את עצמי כאמא,
אבל מי יודע מה יהיה.
אז הנקודה היא שההחלטה הזאת לא הייתה נובעת רק בגלל זה, אולי חלק מזה, אבל זה תלוי בעוד המון דברים נוספים כמו שציינתי בהתחלה.
אישית וספציפית בשבילי, כנראה שהייתי מפילה, אבל זה די מובן מאליו שאני לא יכולה להיות בטוחה במאה אחוז, אפילו חמישים אחוז לא בטוחה, אני משערת מה הייתי עושה לפי מי שאני היום ולא לפי מי שאני אהיה במידה וזה חס וחלילה יקרה, כי זה כמובן בלתי אפשרי.
אגב, ההחלטה של ההפלה לא הייתה נובעת בצורה אבסולוטית בפרט או אך ורק בגלל העובדה שהעובר היה יוצא נכה, ממש לא, אלא כי אני כבן אדם לפחות כרגע לא רואה את עצמי עם ילד בעתיד, אני לא רואה את עצמי כאמא,
אבל מי יודע מה יהיה.
אז הנקודה היא שההחלטה הזאת לא הייתה נובעת רק בגלל זה, אולי חלק מזה, אבל זה תלוי בעוד המון דברים נוספים כמו שציינתי בהתחלה.
יולדת....
האמת שלי קשה עם כל הנושא הזה של הפלות.
ויש לי המון אהבה וחום לתת לכל ילד שיוולד לי,
בין אם הוא נכה ובין אם יש לו שלושה ראשים, לי לא אכפת, ואני לא אבדיל אותו מהשאר.
האמת שלי קשה עם כל הנושא הזה של הפלות.
ויש לי המון אהבה וחום לתת לכל ילד שיוולד לי,
בין אם הוא נכה ובין אם יש לו שלושה ראשים, לי לא אכפת, ואני לא אבדיל אותו מהשאר.
יולדת ואוהבת אותו בכל עמקי נשמתי
זה ממש קשה להחליט עכשיו אם את לא היית במקום של האמא שרוצה שיהיה לה ילד שיוולד אבל היא לא רוצה שלילד שלה יהיו חיים כאלה.. זה חיים קשים ואנחנו לא יכולים להחליט או לתת ביקורת על החלטות של הנשים האלה..
משאירה ללא ספק(כמובן לא אם זה מהווה סכנה ליולדת)
יש לי אח שהוא נכה, וזה הנשמות הכי גבוהות, מיוחדות וחכמות שיש❤
יש לי אח שהוא נכה, וזה הנשמות הכי גבוהות, מיוחדות וחכמות שיש❤
אני הייתי מפילה. אל תקשיבי ואף אחד שאומר לך שזה לרצוח את הילד שלך. כשילד נכה זה הורס לו את החיים ואת התפקוד וזה לא חיים ככה זה סבל בשבילו ובשבילם נפשי ופיזי.
קשה להתמודד עם זה לשניכם ואם יש לך אופציה למנוע את זה תעשי שהילד לא יסבול בעתיד.
קשה להתמודד עם זה לשניכם ואם יש לך אופציה למנוע את זה תעשי שהילד לא יסבול בעתיד.
נכה זה מילה מאוד גדולה
תלוי באיזה אופן, אז או כן או לא
תלוי באיזה אופן, אז או כן או לא
מפילה, לא רוצה לגרום לסבל בעתיד שלו. שהוא לא יכול לעשות כלום לבד וללא עצמאות
גם נפשית זה קשה בשבילי לט0ל במישהו 24/7
מפילה כי אני לא רוצה לגרום לו ולי לסבל מיותר. מה שווה בזה שהילד לא יכול לעשות כלום בעצמו בשביל רק לזכות בתואר לחיות כי לחיות ככה זה לא לחיות.
גם נפשית זה קשה בשבילי לט0ל במישהו 24/7
מפילה כי אני לא רוצה לגרום לו ולי לסבל מיותר. מה שווה בזה שהילד לא יכול לעשות כלום בעצמו בשביל רק לזכות בתואר לחיות כי לחיות ככה זה לא לחיות.
זאת בחירה קשה לאמא כי מצד אחד זה יקשה עליו בחיים אהל מצד שני מגיע לו גם לחיות בבית אוהב ולדעת מהם החיים אבל אני הייתי יולדת אותו ומגדלת אותו כי בכל זאת זה הילד שלך
מפילה
מבחינה פילוסופית, לפי דעתי, המטרה של האדם היא לשאוף למקסימום האנושי, תמיד להתקדם לקראתיו ואף פעם לא להגיע אליו (כי המקסימום האנושי הוא תמיד יותר ממה שאנחנו כרגע, כי תמיד צריך לשאוף ליותר)
על מנת שהאדם ישאף למקסימום האנושי שיתן לו את החופש המקסימלי, העונג המקסימלי, החוכמה המקסימלית וכדומה, צריך ליצור חברה שהיא שואפת ונוקטת בפועל בפעולות שמובילות אותה להיות חברה שמביאה את האדם למקסימום שלו.
על מנת שהחברה תהיה כזאת - אוטופיה (למרות שגם זה מושג אבסטרקטי שלא יכול להתקיים אבל אם נגדיר דברים כמו "שלום עולמי", "מצב כלכלי טוב", לא "רעב", "סובלנות" וכדומה) צריך לשכנע אנשים לשאוף ליצור אוטופיה, וזאת על ידי וויכוחים בלתי נגמרים על מושגים כמו צדק, טוב, רע וכדומה - פילוסיפיה בקיצור.
בהתאם, אנחנו רוצים ומנסים שכל אדם יוכל להנות מן הפוטנציאל הטמון בו, ושיוכל לנסות להגיע למקסימום האנושי שלו. לכן אנחנו מוצאים תרופות למחלות, נותנים זרועות מלאכותיות לכאלו שנכרת להם זרוע, רגל מלאכותית לאלו שנכרת להם רגל, רוצים חינוך, מערכת בריאות טובה וכו'.
אין באמת אנשים שמאחלים לכולם כולל עצמם רע. אפילו גזענים שרוצים סוף של קבוצה מסוימת, הם עדיין שואפים לאידיאל של חברה טובה. אני אזכיר שהדרך ליצירת מקום שכזה רבויה בוויכוחים וגם טעויות (אף על פי שאפשר להמעיט בהם ללא ספק - אם נתווכח טוב יותר ונהיה ווכחנים טובים יותר)
ולסיכום, כל זה אומר שילידת ילד נכה למחלה שאין לה מרפא, תוך כדי הבנה שאין הוא יודע את קיומו, זהו מעשה רע, ולכל הפחות מעשה שעדיף שלא ייעשה. למה? כי הילד הזה כנראה ולא יוכל להגיע לגיל שבו יוכל למצות את הפוטנציאל שלו.
ולאלו שתוהים האם זה אומר שהתיאוריה אומרת שהורים עניים לא צריכים ללדת, אז ובכן התיאוריה די מתנגדת לכך אמנם אני לא.
יכול להיות גם לעוני וגם למחלה פתרון. לדעתי, להחליט בנושא כמו האם זה מוסרי ליילד ילד עני זה מעליי. הורים רוצים אושר בחיים ולאו דווקא כסף זה כל האושר.
במקרה של אמא שיודעת שבנה יהיה נכה ותוכל להפילו, במקרה ותפילו הרי שלא ידע זאת. והילד הבא (למרות שמדובר בזרע אחר), אם לא יהיה נכה הרי שיוכל למצות את הפוטנציאל שלו בסיכוים גבוהים יותר - אצל אותם הורים.
על מנת שהאדם ישאף למקסימום האנושי שיתן לו את החופש המקסימלי, העונג המקסימלי, החוכמה המקסימלית וכדומה, צריך ליצור חברה שהיא שואפת ונוקטת בפועל בפעולות שמובילות אותה להיות חברה שמביאה את האדם למקסימום שלו.
על מנת שהחברה תהיה כזאת - אוטופיה (למרות שגם זה מושג אבסטרקטי שלא יכול להתקיים אבל אם נגדיר דברים כמו "שלום עולמי", "מצב כלכלי טוב", לא "רעב", "סובלנות" וכדומה) צריך לשכנע אנשים לשאוף ליצור אוטופיה, וזאת על ידי וויכוחים בלתי נגמרים על מושגים כמו צדק, טוב, רע וכדומה - פילוסיפיה בקיצור.
בהתאם, אנחנו רוצים ומנסים שכל אדם יוכל להנות מן הפוטנציאל הטמון בו, ושיוכל לנסות להגיע למקסימום האנושי שלו. לכן אנחנו מוצאים תרופות למחלות, נותנים זרועות מלאכותיות לכאלו שנכרת להם זרוע, רגל מלאכותית לאלו שנכרת להם רגל, רוצים חינוך, מערכת בריאות טובה וכו'.
אין באמת אנשים שמאחלים לכולם כולל עצמם רע. אפילו גזענים שרוצים סוף של קבוצה מסוימת, הם עדיין שואפים לאידיאל של חברה טובה. אני אזכיר שהדרך ליצירת מקום שכזה רבויה בוויכוחים וגם טעויות (אף על פי שאפשר להמעיט בהם ללא ספק - אם נתווכח טוב יותר ונהיה ווכחנים טובים יותר)
ולסיכום, כל זה אומר שילידת ילד נכה למחלה שאין לה מרפא, תוך כדי הבנה שאין הוא יודע את קיומו, זהו מעשה רע, ולכל הפחות מעשה שעדיף שלא ייעשה. למה? כי הילד הזה כנראה ולא יוכל להגיע לגיל שבו יוכל למצות את הפוטנציאל שלו.
ולאלו שתוהים האם זה אומר שהתיאוריה אומרת שהורים עניים לא צריכים ללדת, אז ובכן התיאוריה די מתנגדת לכך אמנם אני לא.
יכול להיות גם לעוני וגם למחלה פתרון. לדעתי, להחליט בנושא כמו האם זה מוסרי ליילד ילד עני זה מעליי. הורים רוצים אושר בחיים ולאו דווקא כסף זה כל האושר.
במקרה של אמא שיודעת שבנה יהיה נכה ותוכל להפילו, במקרה ותפילו הרי שלא ידע זאת. והילד הבא (למרות שמדובר בזרע אחר), אם לא יהיה נכה הרי שיוכל למצות את הפוטנציאל שלו בסיכוים גבוהים יותר - אצל אותם הורים.
וואו זה היה ארוך.
זה תלוי איזה סוג נכות
אגב, אסתייג ואומר שהתיאוריה שלי לא תחייב אף אחד. זו רק הצעה כן?
עוד דבר, מאוד מעניין לראות איך אנשים שחושבים שהפלה זה רצח, הם יגנו בחירוף נפש על להוליד ילד נכה ואלו שחושבים שאין מדובר ברצח יהיה להם יותר קל להגיד שהיו מפילים את העובר
עוד דבר, מאוד מעניין לראות איך אנשים שחושבים שהפלה זה רצח, הם יגנו בחירוף נפש על להוליד ילד נכה ואלו שחושבים שאין מדובר ברצח יהיה להם יותר קל להגיד שהיו מפילים את העובר
מפילה
עוד דבר, לפי מה שנראה לי פה לפי התגובות,
אם מישהי תגיד שהיא תפיל תידבק לה אווירה של פסימיות. אף אחד לא רוצה לתאר לעצמו שבממוצע הרבה יותר כיף להיות אדם בריא מאדם נכה, אמנם, אף אחד גם לא רוצה להכריע בדין האם זה אומר שלאדם נכה במחלה קשה לא יכול למצוא אושר, הרי יש הרבה נכים מאושרים. האם זה נכון להחליט שבגלל ממוצע צריך למחוק את הסיכוי שלעובר שיהפוך לילד יהיה חיים מאושרים?
אני כמישהו שחושב שהפלה זה בסדר וכלל לא רצח אני הייתי מפיל אמנם זה כן מרשים לראות איך אנשים היו שומרים על העובר שלהם ומולידים דווקא בשביל "לעשות דווקא", לעשות דבר שאכן קשה ולגרום לילד אושר. זהו מעשה מאוד מעניין, אמיץ ואמפתי מאוד (או אמפתי לכאורה תלוי איך אתם מסתכלים על זה)
אם מישהי תגיד שהיא תפיל תידבק לה אווירה של פסימיות. אף אחד לא רוצה לתאר לעצמו שבממוצע הרבה יותר כיף להיות אדם בריא מאדם נכה, אמנם, אף אחד גם לא רוצה להכריע בדין האם זה אומר שלאדם נכה במחלה קשה לא יכול למצוא אושר, הרי יש הרבה נכים מאושרים. האם זה נכון להחליט שבגלל ממוצע צריך למחוק את הסיכוי שלעובר שיהפוך לילד יהיה חיים מאושרים?
אני כמישהו שחושב שהפלה זה בסדר וכלל לא רצח אני הייתי מפיל אמנם זה כן מרשים לראות איך אנשים היו שומרים על העובר שלהם ומולידים דווקא בשביל "לעשות דווקא", לעשות דבר שאכן קשה ולגרום לילד אושר. זהו מעשה מאוד מעניין, אמיץ ואמפתי מאוד (או אמפתי לכאורה תלוי איך אתם מסתכלים על זה)
מפילה. לאף אחד לא מגיע לחיות ככה.
בטח שמפילה, הייתי עושה טובה לעצמי ובעיקר לתינוק, אומרת בתור נכה.
אנונימית
מפילה, אני לא רוצה ילדים וכל שאני רואה ילדים זה גורם לי לא לרצות להביא ילדים
תלוי בנכות, אם הוא יסבול בחיים שלו אז יפיל, אם זהלא משהו נורא משאירה
הייתי מפילה, לחסוך את הסבל שלו ואת שלי
הוא עוד לא נולד, ולדעתי זה סתם יהיה אגואיסטי מצדי להביא אותו לעולם כשאני יודעת שהוא יסבול ככ הרבה בעתיד
הוא עוד לא נולד, ולדעתי זה סתם יהיה אגואיסטי מצדי להביא אותו לעולם כשאני יודעת שהוא יסבול ככ הרבה בעתיד
מפילה
הילד הזה יסבול כל שנייה בחיים שלו, אני אסבול ויהיה קשה לכולם
אני הייתי מעדיפה למנוע את כל זה מראש
הילד הזה יסבול כל שנייה בחיים שלו, אני אסבול ויהיה קשה לכולם
אני הייתי מעדיפה למנוע את כל זה מראש
אני חייבת לומר שאנחנו כבר ב2022 ועם כל הדיבורים מסביב אנשים היו צריכים לקלוט עד עכשיו שזה *רע* לקדם את הפטריארכיה ושהם צריכים לכבד את הבחירות של נשים עם הדילמה הכל כך נוראית וחשובה הזאת ולא לעשות מינוסים לאלה שמביעות את דעתן האישית ולא הולכות לפי הלחץ של הפטריארכיה כמו הבוזים שבמינוסים שאתם עושים! אם זה מדובר בנימוסים בסיסים או אנושות בסיסית או ה"קדמה החברתית" של דור המאה ה21, תעשו לכולנו טובה, לעתיד שלנו כאנושיים, מתורבתים ולומדים מטעויות העבר או הלחץ החברתי שכל הנשים מרגישות לגבי סקסיזם או ציפיות תדמית רעילות שכולנו מחבקים או להידחף וללחוץ לנו על הרחם..זה לא עניינכם ובהחלט לא לשיפותכם אז תסתכלו בצלחת שלכם וביי ויום טוב!
באמת בושה וחרפה וכבר אין לי מיץ לחרא הזה ובמיוחד לאנשים שמוקפים בנורמה המודרנית של אולי שוויון מגדרי ובכל זאת מרשים לעצמם להתנהג ככה ולהחזיר אותנו כמה עשורים ומאבקים אחורה.
באמת בושה וחרפה וכבר אין לי מיץ לחרא הזה ובמיוחד לאנשים שמוקפים בנורמה המודרנית של אולי שוויון מגדרי ובכל זאת מרשים לעצמם להתנהג ככה ולהחזיר אותנו כמה עשורים ומאבקים אחורה.
מפילה
לא כי זאת זכות ואם אזכה לכך אקבל אותו גם אם נכות וקושי
מפילה, מהסיבות ש
א. אני בעצמי נכה נפשית אז לא אוכל להתמודד.
ב. מעדיפה לא להוליד אותו לעולם שרק יגרום לו סבל
מוזמנים לתת לי מינוסים כמו שנתתם לכל מי שכתבה שתבחר להפיל, זה לא באמת מזיז לי ואני ממש לא שואלת אף אחד ממכם מה לעשות עם הגוף שלי.
א. אני בעצמי נכה נפשית אז לא אוכל להתמודד.
ב. מעדיפה לא להוליד אותו לעולם שרק יגרום לו סבל
מוזמנים לתת לי מינוסים כמו שנתתם לכל מי שכתבה שתבחר להפיל, זה לא באמת מזיז לי ואני ממש לא שואלת אף אחד ממכם מה לעשות עם הגוף שלי.
אנונימית
אם הילד יסבול פיזית מזה
אז מפילה
אז מפילה
לא מפילה.
חס וחלילה הפלה, מדבר מניסיון אישי לצערי, אמרו לאמא שלי להפיל אותי ובמזל היא לא הקשיבה למי שאמרה לה, ואני לא נכה ואני עוד שבועיים בן 24
חס ושלום היתי מפיל, היתי חד משמעית משאיר אותו מה השאלה בכלל
אם הייתי נכנסת להריון הזה מידיעה שאני נכנסת להריון
ללא שום ספק שהייתי משאירה ואף שמחה.
אני בתור בן אדם נכה שסבלה בילדותי גם פיזי וגם נפשי הייתי יכולה להזדהות עם התינוק בכל רגע ורגע והייתי נמצאת שם לצידו
מגיע לו חיים פשוטים כמו לכל אדם.
ללא שום ספק שהייתי משאירה ואף שמחה.
אני בתור בן אדם נכה שסבלה בילדותי גם פיזי וגם נפשי הייתי יכולה להזדהות עם התינוק בכל רגע ורגע והייתי נמצאת שם לצידו
מגיע לו חיים פשוטים כמו לכל אדם.
אם אלוהים נתן לי ילד כנראה יש סיבה לא הייתי מפילה בחיים, ואגב הרופא אמר שאני אוולד עיוורת ונכה ואמא שלי בכל זאת ילדה אותי וברוך ה' עד היום אני בריאה לגמרי
תלוי בנכות שלו
מפילה כנראה
לילד לא מגיע לסבול כל החיים שלו רק בגלל שאני החלטתי שבא לי לגדל אותו
מפילה כנראה
לילד לא מגיע לסבול כל החיים שלו רק בגלל שאני החלטתי שבא לי לגדל אותו
מפילה
זה להוליד ילד לחיים שהוא יסבול, אז כבר עדיף לחסוך את כל זה.
זה להוליד ילד לחיים שהוא יסבול, אז כבר עדיף לחסוך את כל זה.
כל אלה שאמרו שהם יפילו ואמרו שהילד יסבול, מי קבע? אני מכיר הרבה אנשים עם מגבלה כזו או אחרת והדבר האחרון שהם צריכים זה רחמים ושיחשבו שהם סובלים, כי הם לא
יולדת
תקשיבו אני מזדעזעת מהתגובות פה. תחשבו שאתם הייתם נכים והיו מפילים אותכם רק על עצם זה שאתם נכים. יש אתגרים ואף אחד לא נולד מושלם, צריך להתגבר על כל אתגר ולא ישר להרים ידיים.
תקשיבו אני מזדעזעת מהתגובות פה. תחשבו שאתם הייתם נכים והיו מפילים אותכם רק על עצם זה שאתם נכים. יש אתגרים ואף אחד לא נולד מושלם, צריך להתגבר על כל אתגר ולא ישר להרים ידיים.
אם הייתי נכה והיו מפילים אותי, עזבי נכה, סתם עובר, לא הייתי יודעת.
תחשבי כמה קשה זה לגדל ילד עם תפקוד רגיל, עכשיו תחשבי איזה קשה זה לגדל ילד בעל נכות או הפרעת תפקוד מסויימת.
לא כולם רוצים לעשות את זה ולא לכולם יש את האמצעים.
תחשבי כמה קשה זה לגדל ילד עם תפקוד רגיל, עכשיו תחשבי איזה קשה זה לגדל ילד בעל נכות או הפרעת תפקוד מסויימת.
לא כולם רוצים לעשות את זה ולא לכולם יש את האמצעים.
אחת משוגעת ....את מאוד חכמה לול
אל תננסי להיות חכמה כי את לא
אל תננסי להיות חכמה כי את לא
אחת משוגעת ....את מאוד חכמה לול
אני לעומתך אני לא צבועה זה מה מבדיל אותי בינך ובניך.... מזל שלא שואלת אותך מה לעשות עם הגוף שלי
אני לעומתך אני לא צבועה זה מה מבדיל אותי בינך ובניך.... מזל שלא שואלת אותך מה לעשות עם הגוף שלי
יולדת
מפילה למה שאביא תינוק שאני לא מעוניינת בו?
אנונימית
באותו הנושא: