5 תשובות
לא נראה לי
אפשר מגיל מסויים, נראלי 3 , תבדקי.
אבל לא חושבת שיתנו לך להביא תינוק בן שנה.
הבנתי שבוטל האיסור ..
עד לא ממיזמן היה איסור רק מגיל 7 שילד עובר מנת חצבת שנייה
שואל השאלה:
גיסיתי בהיריון ויש לה ולאחי תינוק בן שנה.
קבענו שהיא תלד אני אשמור עליו ואני רוצה לדעת אם להביא אותו.
אני ממש מפחדת שהוא יחלה או משהו.
אנונימית
אין קשר ..
היה איסור בגלל מחלת החצבת ומחלקת יולדות היא מחלקה מאוד נקיה