5 תשובות
כן, אבל זה ממש לא טוב
כנראה שכן אבל ממש לא בריא
מה עשית בזה שלא אכלת בבוקר וכן אכלת בלילה, בלילה גם ככה לרוב אנחנו ישנים אז לא אוכלים, אין סיבה לצום כל היום, ההפך, במהלך היום את הולכת ועושה דברים וצריכה את האנרגיה הזו של האוכל, אם תצומי בקבוע את תרגישי תשושה ועייפה
אל תעשה את זה תאכל נורמלי מסודר תעשה ספורט תהיה בגרעון קלורי ואתה תרד
אנונימי
יכול להיות שירד לך אחוז שומן ניכר, אבל גם השריר ישראל, וזה ממש לא טוב,
תחפשי דיאטה איכותית יותר
תחפשי דיאטה איכותית יותר
באותו הנושא: