8 תשובות
אז ממליצה לך כבר ללכת
אז למה את ממשיכה לאכול בשר??
ולמה את לא עושה בדיקות?
שואל השאלה:
אני חייבת פתרונות או איזה שילובי אוכל שיגרמו לי להקיא להוציא את האוכל ואין חי את הרפלקס של להכניס אצבע. זה לא עובד חייבת להוציא את זה מהגוף
אנונימית
לכי למיון פשוט
אף אחד לא ילמד אותך להקיא בכוונה
שואל השאלה:
יש לי ביום שלישי בדיקה בבטן. אכלתי כמה חתיכות קטנות של סטייק. אני שומרת כבר הרבה זמן לא לאכול בערב פשוט זה פיתה אותי אנחנו בני אדם
אנונימית
אל תאכל
לכי לישון אולי?, ופעם הבאה פשוט תעשי בשר צמחוני על האש יש לזה אותו הטעם וזה יעזור לך (:
שואל השאלה:
גם כשאני ישנה זה מעיר אותי הכאבים האלה ואז חייבת מיון
אנונימית
באותו הנושא: