83 תשובות
שואל השאלה:
הגיוני בכלל שאני מרגישה כזאת?
אנונימית
את רצינית?
אנונימית
סותר לגמרי
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזה חריג בגלל זה אני שואלת
אנונימית
מגעיל שלך
אפשרי אבל זה מזעזע
אם הגיוני שאת מרגישה כזאת?
הכל יכול לקרות... מה שכן, אם את אומרת את זה אני מניחה שאת לא באמת מבינה את המשמעות של שוביניזם... קשה לי להאמין שהיית בעד זה אם היית מבינה את זה לעומק.. תחקרי על זה ❤❤
שואל השאלה:
די חקרתי על זה ואני מזדהה עם רוב הדעה הזאת
אנונימית
אפשר להבין למה?
את לא רוצה שיהיו לך זכויות שוות? שלילדות שלך?
אין לך זכות לא?? אז סתמי
אנונימית
את מזדהה עם חוסר שיווין, ולהתייחס לכל כל מי שהוא לא את כנחות?
אוקי.. זה שלך...
למה כולן יוצאות עליה עכשיו היא שאלה שאלה אם לא מתאים לכן אל תענו
בטח את מנסה ךהתחבר לבנים
אנונימית
אפשרי? כן
נורמלי? לא
הרי מה זה שוביניזם..המחשבה שבנות הן נחותות מבנים ושלא צריך או הגיוני שיהיה שיוויון בניהם ושלבנים מגיע יותר זכויות וכבוד.
אני לא חושבת שאנשים שוביניסטיים באמת מבינים מה זה שוביניזם ופמיניזם אמיתי כי הרשתות החברתיות די עיוותו את המושגים האלו
אנונימית
ומה אמא שלך חושבת עלזה?
שוביניזם זה לא לחשוב שבנות הן פחות טובות מבנים

שוביניזם זה לחשוב שאדם פחות טוב מאדם אחר רק בגלל המין שלהם

שוביניזם זה גם לנשים וגם לגברים
ויש מלא נשים שוביניסטיות אז זה לא סותר.
אמלה מה אתם רוצים ממנה? יש דברים שנשים לא יכולות לעשות ושעדיף שגברים יעשו לא להיות מפגרים היא מתכוונת שלנשים אין דעה חלאס להיות מביעים ולחפש לצאת על אנשים סתם לכו תעשו משהו עם החיים שלכם ימביכים
אפשר להיות
סתם מעניין אותי, מה את חושבת על הנושא? עם מה את מסכימה?
^^^ כן.לפי ההגדרה שוביניזם מתייחס למישהו שמחשיב את עצמו כנעלה ואחרים כנחותים.
לאו דווקא למין אחד בפרט..
היא לא מתכוונת שלנשים אין זכויות והיא לא מתכוונת לזה שנשים פחות טובות מגברים רק שיש הבדלים בין יכולות של נשים ליכולות של גברים
^^ זה הגיוני לגמרי..
אבל אם זה זה כמו שאמרתי היא לא מבינה את ההגדרה של שוביניזם..
זה לא שוביניזם❤
ביבי מלכנו את פדחנית
אנונימית
מה פדחנית? אסור לי להגיד את הדעה שלי? לא יודעת איך לספר לך שלהתחבא מאחורי ה "אנונימית" זה יותר פדחני
יש נשים שוביניסטיות שמפלות גברים,אז זה לא סותר
איכ זה מגעיל
את באמת פדחנית3>>
liam12223 מסכימה איתך לגמרי אני חושבת שזה משהו שלא ככ הבינו וסתם יוצאים על ילדה תמימה שכולה שאלה שאלה
כן זה אפשרי אבל את באמת לא רוצה שיהיו לך זכויות?
כן. בהצלחה
כן
^^ כן.. אני מבינה לגמרי, לא אומרת שצריך לצאת עליה..
רק להסביר לה שהיא טועה.. שלא תמשיך לקרוא לעצמה שובינסטית כשזה לא זה..
זה הכי סבבה לחשוב שיש הבדלים בין המינים, וזה גם נכון...
אבל זה לא שוביניזם.. שוביניזם מתייחסת לעילוי של מין אחד לצד נחיתות של מין שני..
לא את סתם מוזרה
למה אתם לא נותנים לה לבטא את עצמה?
למה ישר לשלול את עמדותיה? למה ישר להגיד שהיא מוזרה ולצאת עליה?^
את בטח מזה פיק מי
מה יש לאמאשלך
אנונימית
כן אז את נגד שוויון לבנים ושלבנות יהיה יותר זכויות, לגיטימי. האם זה יקרה? ממש לא, אני בעד שיהיה שוויון
כנסי למבטח
שוביניזם זה תלוי לאיזה מגדר, את יכולה להיות גם שוביניסטית לבנים..

בקיצור שוביניזם זה דבר נתעב, מגעיל ומחליא. שונאת אנשים כאלה, ואני חושבת שאם את חושבת שנשים בכללי צריכות לאבד את זכויותיהן לך בעצמך לא מגיע זכויות, ולא להן.

זהו. אי אפשר להגיד דבר כזה בלי לקבל תגובה כנגד מהצד השפוי...
נראה לי שאנשים פה לא הבינו מה זה בת שוביניסטית, בת שוביניסטית שה מישהי שרוצה שלבנות יהיה יותר זכויות מלבנים, לא ההפך..

רגע אני מקבל מינוסים על זה שהסברתי את ההגדרה של שוביניזם? אני רואה יש לנו פה עסק עם אנשים עם טיפה בעיה שם למעלה, אבל בסדר גם כאלו יש
אנונימי
^^^
טעות שוביניזם זה יכול להיות נגד כל מגדר.. לא בהכרח רק על גברים ולא בהכרח רק על נשים.
כן, הרבה דתיות ככה או צ'אחלות
אנונימית
כובע קש
אני ממש מכבדת אותך ומאוד אוהבת את הדעות שלך אבל אני חושבת שבמקום "לשפוט", תנסי לשאול "למה את מרגישה ככה" או "מה גורם לך לחשוב שגברים מעלייך".
אני חושבת שצריך קודם כל להבין את החשיבה של האדם ואז לבוא ולהתדיין איתו.
שוביניזם זה גזענות לבן אדם לפי המין שלי זה גם לגברים אז כל הפמיניזם שאומר שנשים יותר טובות מגברים ולנשים אמור להיות יותר זכויות וכל הגברים אנסים וצריך להרוג את כולם זה שוביניזם ואפילו יותר שוביניזם ממה שגברים עושים כי באמת שאנחנו כבר לא בחברה שוביניסטית הדבר היחיד שנכון זה שבנות יותר נאנסות מבנים וזה בגלל שנשים חלשות יותר וזה לא שוביניזם זה פשוט עובדות
אנונימי
תשובה קצרה כן.
תשובה קצת יותר מפורטת,לא.
בגלל שאת בסך הכל ילדה בלי שום רקע שרק חושבת שיש לה עליונות על מגדר בן אדם וכו ובעיקרון אין לך אז גם אם את חושבת שאת שוביניסטית ,עקרונית את לא
אני לא מתנשא וגם לא מנסה, אני מכוון אותה למקומה.
זה כמו שאני עכשיו יאמר שאני מלך וכולכם עבדי, עקרונית זה לא היה נכון אבל במוחי אני עדיין היה מלך
לא,לא הגיוני שאת מרגישה כזאת.
genie
את צודקת, בדרך כלל בתשובות שלי אני תמיד באה בצורה כזאת..
אבל היא אמרה שהיא חקרה על זה והיא החליטה שהיא שוביניסטית- באחת התשובות.
עכשיו בתור אחת שלמדה פמיניזם אני יודעת שעל דם של נשים הרווחנו את הזכויות הללו.
תחשבי שאם אישה בעבר היתה אומרת משהו שלא היה נראה להם או שהיא היתה לומדת הם היו אומרים "מכשפה" ושורפים אותה לעייני כל. אם אנסו אותה בעבודה הבעל היה מתעלם כי הוא לא היה רוצה לצאת על גבר אחר וחס ושלום להיות לטובת אישה. אם אישה היתה מפגינה בעד שוויון הבעל היה מתכחש אליה לוקח לה את הבית, הרכוש, הילדים ועוד...
אם היא באמת למדה על זה.. וחקרה על זה כפי שהיא מציגה בטענתה, אז אני בכלל לא רוצה להזדהות איתה או לנסות להבין מה לא בסדר איתה.. וזה למה אמרתי שלה לא מגיע זכויות. ולנשים כיום כן.

תחשבי שאפילו לאפרו האמריקאיים היו זכויות לפני שלנשים היה.. זה ממש לאחרונה שקיבלנו זכויות ואנשים כאלה שמרימים אף ואומרים את זה.. זה ממש מחליא ומכעיס אותי... אולי כי זה נושא שממש חשוב לי..

בכל אופן, אני לא רוצה לנסות להבין נשים כאלה, ואני די מתרחקת מהן, לא רוצה לנסות לשנות אותן אפילו..
את יודעת, גם בעבר היו נשים כאלה.. כי הן היו במקום טוב והבעל שלהן היה מקשיב להן אז לא היה אכפת להן שרוב הנשים נדפקות מזה והיו ממשיכות להרוס לנשים אחרות.. וההתנהגות שלה ממש מדמה לי את זה.
אני לא חושבת שיש מקום להבנה כאן, זה או שהיא שונאת את הנשים או שהיא מרגישה פחות מגברים או שבאמת.. היא לא חקרה על הנושא עד הסוף.. ואם היא לא חקרה עליו, אז אין לי בעיה להפנות אותה לסרטים ספציפיים כדי שתבין עד כמה זה נורא לחיות בעולם שוביניסטי.
בהצלחה
זה כמו להיות הומו והומופוב
כן אבל קצת מגעיל לא ?.
בנות יכולות להיות שוביניסטיות, אבל לא מומלץ
זה ממש מטומטם זב להגיד שבנים יותר טובים ממך כי הם בנים
כאילו, כן אפשר, בסופו של דבר זו דעתך
זה כמו שלא כל בת צריכה להיות ממש פמיניסטית, כאילו בהגזמה
זה ממש תלוי
אני פשוט בעד שוויין גם לבנים וגם לבנות
ואם את חושבת אחרת אז זו דעתך
הפסד שלך
אני מתכוון לכבד את האישה שלי
כן אפשרי להיות פיק מי
גם אני כזאת דונט וורי
בטח שאפשר
זה לא סותר
נורמלי לחלוטין
לא להקשיב לכל המקללים בתגובות
הם מזדעזעים תמיד כשמישהו חושב אחרת מהם, אני כבר מכיר את זה
אין צורך להתייחס
אפשר ותתחתני איתי
כן לצערנו
כן
רוב הבנות הפניסטיות שובינסטיות במסכה שונאות גברים בלי סיבה זה נפוץ ברמות אצל נשים
כן אבל יש כמה ששוביניסטיות סתם כי יש מלא פמניסטיות מעצבנות, תדעו אתן לא צריכות לשנוא נשים רק כי האלה עם השיערות בבית שחי אוהבות נשים
כן אבל זה קצת סותר כי זה כאילו את נגד הזכויות שלך
אפשרי
אבל זה דוחה
זה הגיוני
היא מתכוונת לזה שהיא חושבת שבנות צריכות להשאר בבית ולטפל בילדים וכו.
היא פשוט לא מבינה את המשמעות של שוביניסטית עד הסוף.
היי, את חושבת שאת באמת מבינה את ההגדרה של שוביניזם?
שוביניזם אומר בעצם שנשים הן נחותות לגברים. זה אומר שלא צריכות להיות להן זכויות לעבוד, להצביע, להחליט על החיים שלהן... ועוד הרבה.. בעולם השוביניסטי למשל הנישואים היו מבוססים על זה שהבעל קונה את האישה מהאב (בין אם היא מעוניינת או לא), נשים גם לא יכלו ללמוד ולממש את הפוטנציאל שלהן, הן לא יכלו להביע את עמדתן בבחירות ויש עוד המון דוגמאות...

פמיניזם בעצם אומר שלכל מין יש את היתרונות שלו. לדוג'- לגברים יש כח פיזי גדול יותר, נשים יכולות ללדת.. הפמיניזם אומר שלמרות היתרונות והחסרונות של כל מין- הערך שלנו שווה. אין אחד שטוב יותר מהאחר אלא לכל אחד יש את המעלות והמורדות שלו וזה בסדר גמור. הפמיניזם רוצה שיהיו זכויות שוות (כמו למשל שיוויון שכר- ישנן עבודות שגברים ונשים עובדים בהן אך הגברים מקבלים יותר...)

בקיצור אם את חושבת שאת שוביניסטית זה בעצם פשוט אומר שאת חושבת שלא מגיעות לך זכויות, ושגברים טובים יותר ממך.. זה באמת מה שאת מאמינה בו?
גם שתדעי שיש הרבה מקרים שבהן נשים לוקחות את הפמיניזם רחוק כל כך עד שהן הופכות אותו בכלל לשוביניזם גברי. זה לא הכוונה של הפמיניזם. פמיניזם אומר נטו שיוויון...
אפשר אבל אין היגיון זה נטו שנאה עצמית