125 תשובות
זה סתם מוזר
זה מטומטם זה כאילו את הולכת נגד עצמך
זה הגבלה עצמית כזאת, לא?
בגלל שלמה שלא תרצי שיהיה שוויון בין נשים וגברים זה מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מאמינה בשוויון
אני לא מאמינה בשוויון
אנונימית
למה לא?
אנונימית
זה תמיד רע להוריד ולהוריד מהערך של בן אדם אחר אז להוריד מגדר שלם בגלל תפיסה חשוכה ..בכלל
שובניזם דוגל בשליטה מלאה על החיים של אנשים . לפני מאות שנים לנשים היה אסור להתחתן בלי האישור של האבא
אנשים פשוט רוצים להיות חופשים היום
שובניזם דוגל בשליטה מלאה על החיים של אנשים . לפני מאות שנים לנשים היה אסור להתחתן בלי האישור של האבא
אנשים פשוט רוצים להיות חופשים היום
אנונימית
שנאה עצמית , כזה קשה לחשוב על זה לבד ? גאד צריך להתעלם משאלות של אנונימיים
זה להיות נגד עצמך לחשוב שאת פחות שווה מגברים ופתטי ברמות
כי זה לא הוגן ולא נכון.
אבל את בכל מקרה לא מאמינה שזה לא הוגן ולא נכון, ובטח שלא הולכת לשנות את דעתך בגלל תגובה אחת בסטיפס, אם בכלל... אז מה הרעיון מאחורי השאלה?
אבל את בכל מקרה לא מאמינה שזה לא הוגן ולא נכון, ובטח שלא הולכת לשנות את דעתך בגלל תגובה אחת בסטיפס, אם בכלל... אז מה הרעיון מאחורי השאלה?
אנונימי
כי זה מטומטם לחשוב שמין אחד יותר טוב ממין אחר רק בגלל שהם ממין שונה, בעיקר אם את במין שאת חושבת שפחות טוב ואז את סתם מורידה לעצמך
צודק^
לדעתי זה לא צריך להיות שבנות פחות טובות מבנים אבל זה לא צריך להיות אותו דבר פיזית זה לא אותו דבר נגיד יש עבודות שהמים יעשו יותר טוב ויש שבנות יותר טוב
בעצם לפי הדעה שלך את צריכה להיות במטבח ולהיות בשקט לא? הרי אין לך זכויות...
את מבינה שהדעה הזאת חשוכה? לשלול זכויות ממגדר שלם? לכולם מגיע החופש והזכויות. מגיע לך לעשות מה שרק תרצי, אז למה שתבחרי בדעה שבעצם לא מעניקה לך את זה ואת החופש הזה?
באמת שלדעתי שוביניסטים הם אנשים חשוכי דעה ולא מבינים שהעולם השתנה במאה האחרונה
את מבינה שהדעה הזאת חשוכה? לשלול זכויות ממגדר שלם? לכולם מגיע החופש והזכויות. מגיע לך לעשות מה שרק תרצי, אז למה שתבחרי בדעה שבעצם לא מעניקה לך את זה ואת החופש הזה?
באמת שלדעתי שוביניסטים הם אנשים חשוכי דעה ולא מבינים שהעולם השתנה במאה האחרונה
בגלל שאת כאילו אומרת "אני מאמינה שלא מגיע לי זכויות, אני רוצה שיקחו אותי כמובן מאליו, אני רוצה שהגבר יהיה מעליי רק כי הוא גבר, אני רוצה לעבוד בדיוק בדיוק בדיוק באותה עבודה כמו בעלי ולקבל פחות רק רק ורק כי אני בת" וכו'
כי זה אומר שאת חושבת שגברים הם הכי חזקים ולנשים לא מגיעות זכויות
והמחשבה שלך מפגרת
להיות "מאמינה" שאנחנו לא שווים, זה בסדר
אבל לא לרצות זכויות רק בגלל זה? זה פשוט מפגר אני לא מבינה בכלל איך ההגיון שלך עובד
להיות "מאמינה" שאנחנו לא שווים, זה בסדר
אבל לא לרצות זכויות רק בגלל זה? זה פשוט מפגר אני לא מבינה בכלל איך ההגיון שלך עובד
זה לא רע. אני גם לא מאמינה בשיווין.
אין שיויון, יש כל מין והצרכים שלו, והם לא אותם צרכים, שיתפוצץ העולם ככה אננ מאמינה.
אין שיויון, יש כל מין והצרכים שלו, והם לא אותם צרכים, שיתפוצץ העולם ככה אננ מאמינה.
שובניזם זה דבר מעולה לחיות איתו.
אישה אוהבת להרגיש מוגנת והגבר צריך להיות בהתאם.
אישה אוהבת להרגיש מוגנת והגבר צריך להיות בהתאם.
זה בסדר גמור להיות שוביניסטית הכל טוב
אנונימי
מי אמר שזה רע?
זה לא רע
להיות שוביניסטית זה מעולה
אני פמיניסטית וזאת זכותי המלאה, אתה לא תאמר לי מה מטומטם ומה לא!
שיהיה לך לבריאות, לא שופט
לי או לשוביניסטית?
לשובניסטית, גם לך בריאות בלי קשר לדעה שלך
כי זה די מפגר ללכת נגד עצמך
את באמת חושבת שלא מגיע לך זכויות מסויימות נטו כי את אישה?
זה עצוב
את באמת חושבת שלא מגיע לך זכויות מסויימות נטו כי את אישה?
זה עצוב
כי זה רע
כי את אישה.. זה קצת סותר את היותך אישה אבל תעשי מה שטוב לך.. בסופו של דבר, את חיה עם עצמך ואמורה לעשות מה שעושה לך טוב
הגיקית
הכול טוב? את בסדר בנפשך?
הכול טוב? את בסדר בנפשך?
את לא חושבת שגברים ונשים שווים בקטע שלא מגיע זכויות שוות או בקטע הזה שיש באמת שוני?
כי אם זה מבחינת זכויות או גברים יותר טובים מנשין מה הקטע למה זה טוב?אבל אם אומרת שנשים וגברים שונים זה נכון. זה לא שוביניזם
כי אם זה מבחינת זכויות או גברים יותר טובים מנשין מה הקטע למה זה טוב?אבל אם אומרת שנשים וגברים שונים זה נכון. זה לא שוביניזם
את הולכת נגד עצמך
כי את מורידה מערך האישה.
אגב, אם היית שוביניסטית אמיתית לא היית חושבת שמותר לך בכלל לגעת בטלפון, לרכוש השכלה ולשאול את השאלה הזו.
אגב, אם היית שוביניסטית אמיתית לא היית חושבת שמותר לך בכלל לגעת בטלפון, לרכוש השכלה ולשאול את השאלה הזו.
אנו ממש מקווה שזה ספאם
זה ספאם
אני לא חושבת, נראה לי שיש לי איזה משהו שמציק לי קצת בנפשי אולי זה משהו שכתבת
אני בוכה אמאלה מה עשית לי
ומה יש לך ככ נגד ילדי סנטר?!
מה הם עשו לך?!
מה הם עשו לך?!
מה את רוצה?!
משהו קריא התמונה שלך זה של הילדי emo ברוקן ואז את יוצאת נגד ילדי סנטר?
אנונימית
את התחלת
את ממש מוזרה
מה
את כל הריב
פאק אני גומר
אנונימי
אחותי מי רב איתך את מדמיינת
באחוז גבוה מאוד זאת צביעות
אנונימי
למה לא, לעזאזל?!
למה שיוויון זה לא טוב?!
למה שיוויון זה לא טוב?!
ליונתן
אני לא שוביניסטית אני פמיניסטית
דארסיראשביצה
אני צתה עוד חולת נפש
אני צתה עוד חולת נפש
לא הבנתי ככ מה ההבדל אבל וואטאבר..
היא קראה לי חולת נפש
דיי את רצינית ?? אני חולת נפש??????
לכי לסנטר עם הגיקית, המקום שלכן
לכי לסנטר עם הגיקית, המקום שלכן
לא יודע מה הולך פה,אנשים רושמים שהם גומרים מקללים אחד את השני תרגעו חברים
אנונימי
יואו קטילה טובה
אני נחנקתת את תקני לי תרופות פסיכיאטריות??
מה קטילה טובה יא אוטיסטית
מה נסגר כולכם פה אוטיסטים
מה נסגר כולכם פה אוטיסטים
מה הבעיה עם אוטיסטים?
אמאלה!!!!!!!!!!!! דיי אני מפחדת!!!!!!
זה הרגע שאני מבינה כמה אני חסרת חיים שאני רבה עם ילדות בנות 10
זה הרגע שאני מבינה כמה אני חסרת חיים שאני רבה עם ילדות בנות 10
בנות עשר?!
את אפילו לא יודעת בנות כמה אנחנו?!
את אפילו לא יודעת בנות כמה אנחנו?!
יואו אני בוכה
מאוד משעשע מה שקורה פה
משהו קריא, את לא יכולה לצאת על "בנות עשר" כשאת מתבטאת בצורה הילדותית הזו
ואגב, אוטיסט זה לא קלה, תתבגרי
משהו קריא, את לא יכולה לצאת על "בנות עשר" כשאת מתבטאת בצורה הילדותית הזו
ואגב, אוטיסט זה לא קלה, תתבגרי
אני לא בת עשר!!!!
ליטרלי אף אחד לא דיבר אלייך
^^אני יודעת
הגיל כתוב באודות
הגיל כתוב באודות
אתה חושב שאתה בוגר מאוד אבל זה לא נכון
^כתבת לי?
כי אם כן, אז דבר ראשון אני בת
דבר שני, מה שיונתן אמר
כי אם כן, אז דבר ראשון אני בת
דבר שני, מה שיונתן אמר
זה מטומטם
אני ילדותית מאוד אפילו כתבתי את זה באודות
ברור שאת ילדותית כי את ילדת סנטר
לא אני לא אני לא אוהבת אנימה ולא כת השטן
ואני לא הולכת לסנטר כל הזמן
למרות שאני מאוד אשמח
למרות שאני מאוד אשמח
מה פאקינג אכפת לי
לא יודעת סתם
איפה דארסיראשביצה אני מתגעגעת אליה
נכון איפה דארסי ראש ביצה שרואה בנות ווינקס ולא עברה את גיל העמידה
היי גם אני רואה בנות ווינקס!!!!!!!!
אבל גורל:סאגת ווינx
שזה זה רק מגיל שש עשרה אם הבנת
ואל תקראי לה ככה
היא חברה שלי
ואת לא יודעת אפילו כמה היא נחמדה
ואת לא יודעת אפילו כמה היא נחמדה
איכס מה סאגת ווינקס מה את רצינית
הרסתם את כל הילדות סדרה מחרידה אין שם בכלל את לילה ואת טקנה
הרסתם את כל הילדות סדרה מחרידה אין שם בכלל את לילה ואת טקנה
אז את רואה בנות ווינקס המצוייר...
כמה מפתיע
ראיתי יא מטומטמת
בחיים לא ראית בנות ווינקס? אין מצב אחותי
אם לא ראית אני לא צריכה בכלל שתגידי שאת לא ילדה בשביל לדעת שזה לא נכון
בחיים לא ראית בנות ווינקס? אין מצב אחותי
אם לא ראית אני לא צריכה בכלל שתגידי שאת לא ילדה בשביל לדעת שזה לא נכון
יותר נכון אין לך ילדות, כי מתי שהוא הייתי ילדה.
עכשיו אני כבר נערה.
עכשיו אני כבר נערה.
ילדה אני לא רואה כאן עברית אני רואה יידיש דברי שפה ברורה
אין מצב שאת לא ילדה
אם את לא בת עשר אני קקטוס
אם את לא בת עשר אני קקטוס
אוי המקלדת עושה בעיות
זה פיק מי כזה
אנונימית
זה כאילו את נגד עצמך ואת לא רוצה זכויות
כי את ליטרלי נגד הזכויות שלך
כי למה שתחשבי שמין אחד פחות טוב מהשני?
לא לדבר על זה שאת אישה, שזה פשוט.. מוזר..
את כאילו.. נגד עצמך, את יודעת?
לא לדבר על זה שאת אישה, שזה פשוט.. מוזר..
את כאילו.. נגד עצמך, את יודעת?
כי חוסר שיוויון זה דבילי.
כי זה מוזר שיש מישהי שלא רוצה שיהיו לה זכויות שוות כמו לגברים
יחולת צומי
'משהו קריא' אוטיסט זה לא קללה, זה ליטרלי בן אדם לא מאמין באלוהים. מה הקטע חח? תנסי משהו כמו @#_ ! סתם סתם אסור לעודד קללות בקרב נוער!
וואעליה למה כל החולים באים אליי
ילדה את מתבלבלת בין אוטיסט לאתאיסט
ילדה את מתבלבלת בין אוטיסט לאתאיסט
אני בעצמי לא מאמינה באלוהים מה את רוצה
^
מה יש לך
מה יש לך
מי לעזאזל דיבר אלייך
משהו קריא ^
נשבעת את דפוקה בראש
נשבעת את דפוקה בראש
שוביניסט זה מישהו שהוא מוריד מנשים. די רע...
פמיניסט זה מישהו שבעד שיוויון לנשים.
לא אמור להיות רע אך יש נשים מתחילות לחשוב שמגיע להן יותר מגברים ומאותו רגע הן לא פמיניסטיות. הן סתם נשים שגברים שונאים
פמיניסט זה מישהו שבעד שיוויון לנשים.
לא אמור להיות רע אך יש נשים מתחילות לחשוב שמגיע להן יותר מגברים ומאותו רגע הן לא פמיניסטיות. הן סתם נשים שגברים שונאים
אנונימי כי זה לא משנה
מה את מבלבלת איזה שטויות את כותבת
רואים שאת ילדה שלא מבינה כלום
שובינזפ זה לא חוסר שוויון לנשים, זה חוסר שוויון מגדרי
ואותו הדבר לגבי פמיניזם, זה לא בעד שוויון רק לנשים, זה שוויון כללי לשני המינים.
מה את מבלבלת איזה שטויות את כותבת
רואים שאת ילדה שלא מבינה כלום
שובינזפ זה לא חוסר שוויון לנשים, זה חוסר שוויון מגדרי
ואותו הדבר לגבי פמיניזם, זה לא בעד שוויון רק לנשים, זה שוויון כללי לשני המינים.
^ את ילדה...
אני גבר בן 18...
שוביניסט: "גבר המאמין שהמין הגברי נעלה על הנשי". ניתן לפרש כמוריד מנשים
אני גבר בן 18...
שוביניסט: "גבר המאמין שהמין הגברי נעלה על הנשי". ניתן לפרש כמוריד מנשים
^ כן... אני...
משהו קריא^
את רוצה להגיד לי שאמרת את המילה פמיניזם
ואף פעם לא הבנת שזה סביב האישה ולא שני המינים
את רוצה להגיד לי שאמרת את המילה פמיניזם
ואף פעם לא הבנת שזה סביב האישה ולא שני המינים
לא.
הסיבה שיש יותר פמיניסטיות זה כי פמיניזם זה יותר יתרון לנשים
אבל זה לא הופך את זה לשוויון נשים
זה שוויון זכויות לשני המינים בכללי, כעיקרון אם אתה שוביניסט אתה מפסיד מזה הרבה לא פחות מנשים.
הסיבה שיש יותר פמיניסטיות זה כי פמיניזם זה יותר יתרון לנשים
אבל זה לא הופך את זה לשוויון נשים
זה שוויון זכויות לשני המינים בכללי, כעיקרון אם אתה שוביניסט אתה מפסיד מזה הרבה לא פחות מנשים.
אחותי זה ממש לא סביב האישה זה לשני המינים
זה כן אבל כמו שאני מבינה את יודעת רק עברית
תחשבי איזה מילה מסתתרת בפמיניזם
טוב שמעי אין לי כוחות
שאף אחד מכם לא יפנה אליי כל עוד אתם בורים שמאמינים לכל שטות באינטרנט
כשתדעו מה זה שובינזם תפנו אליי, אין לי עניין לדבר עם אוויר
שאף אחד מכם לא יפנה אליי כל עוד אתם בורים שמאמינים לכל שטות באינטרנט
כשתדעו מה זה שובינזם תפנו אליי, אין לי עניין לדבר עם אוויר
למי אכפת משוביניזם אני מדברת על פמיניזם
דיי מביך רואים שאת הבנת שאני צדקתי
דיי מביך רואים שאת הבנת שאני צדקתי
אני יודעת איל כותבים את זה באנגלית ושזה נשיות אבל זה עדיין לא הופך את זה סביב האישה.
אבל מי לעזאזל דיבר על פמיניזם אחותי סתמי תפה כבר את מביכה את עצמך
שמעי את הכי סתומה שראיתי! ואין בעיה בזה שזה סביב האישה. את צריכה להפסיק להכחיש, זה מול העיניים שלך.
כן אני מביכה את עצמי ראיתי בכלל מה כתבת
"ושזה נשיות אבל זה עדיין לא הופך את זה סביב האישה"
יפדחנית
"ושזה נשיות אבל זה עדיין לא הופך את זה סביב האישה"
יפדחנית
טוב אין לי סבלנות.
ואני לא מכחישה, למה לי להכחיש? אף פעם לא אמרתי שיש בעיה בזה אני רק אומרת שאת טועה.
וממש לא מזיז לי שאת חושבת שאני סתומה
אל תטרחי אפילו לענות לי כי אני לא אמשיך להגיב לך. אני ממש לא אבזבז את הזמן שלי על ילדים חסרי חיים מאתר אינטרנט. לילה טוב שיהיה לך.
ואני לא מכחישה, למה לי להכחיש? אף פעם לא אמרתי שיש בעיה בזה אני רק אומרת שאת טועה.
וממש לא מזיז לי שאת חושבת שאני סתומה
אל תטרחי אפילו לענות לי כי אני לא אמשיך להגיב לך. אני ממש לא אבזבז את הזמן שלי על ילדים חסרי חיים מאתר אינטרנט. לילה טוב שיהיה לך.
דיי זה מביך כולם יודעים שאת בדקת כבר בגוגל ,ושאת יודעת שאני צודקת; אבל בסדר מה שעוזר לך לישון בלילה
פמיניזם זה שיוויון בשני המינים. קראו לזה סביב האישה כי לאישה יש פחות זכויות, אז נלחמים כדי שיהיו להן כמו לגברים. באופן שווה. חלק מהנשים לא מרוצות ורוצות יותר.
מבחינתי, בתור פמיניסטית, זה רע. תלוי באדם. פשוט דעה מנוגדת לשלי שיכולה להשפיע עליי לרעה.
בקצרה זה אומר שאת תעדיפי, בתור דוגמה, שלנשים לא תהיה זכות בחירה, וזה משהו שאני ממש נגדו והוא רע מבחינתי. זהו.
אגב אין לי באמת מושג מה דעתך בנושא פשוט פירשתי את מה שכתבת כי זו למשל דעה שוביניסטית.
בקצרה זה אומר שאת תעדיפי, בתור דוגמה, שלנשים לא תהיה זכות בחירה, וזה משהו שאני ממש נגדו והוא רע מבחינתי. זהו.
אגב אין לי באמת מושג מה דעתך בנושא פשוט פירשתי את מה שכתבת כי זו למשל דעה שוביניסטית.
יאא גם אני פמיניסטית!
^נייס