10 תשובות
את רוצה לחיות בלי זכויות ?
מה הכוונה שלך?
מזעזע נקודה
שואל השאלה:
אני מאמינה שגברים הם מעל לנשים ואין צורך בשוויון מוחלט בחיים בכל התחומים
אנונימית
זה אומר שאת שונאת נשים
הם לא מעלינו
הם פשוט יותר חזקים פיזית, זה לא אומר שהם יותר טובים מאיתנו
ומה את בעצם אומרת? את לא רוצה זכויות? לחיות על ידי אנשים כל החיים שלך?
מגעיל אותי בכלל לקרוא את מה שאת כותבת
זה לא נורא! זאת זכותך המלאה.. החברה החצופה של היום וחסרת הטאקט והמוסריות תגיד לך ברוב חוצפתה מה את אמורה להיות ומה לא, על פי ספר אישי שלהם! אבל הנורמטיבים מבינים שזה לא נורמאלי! ושזה אפילו פסול!! וזכותו של אדם להיות מה שהוא רוצה ולהאמין במה שהוא רוצה להאמין ולהחזיק בעקרונות וערכים משל עצמו כל עוד את לא פוגענית ולא מחזיקה בדברים פוגעניים זכותך להיות מה שעושה לך טוב! ואל תשימי על חבורת אנשים חצופה וחסרת ערכיות שתנסה לעשות ממך רובוט כפיל שלהם! תעמדי על שלך ותכנסי גם במי שצריך.. אגב אני גם שוביניסטית! וגאה!! ולמי שיש בעיה ש*חרבן קוביה.
שואל השאלה:
לא ברמה הזאת
אבל כן מאמינה באי שוויון
אנונימית
זה לא, תמשיכי ככה!
ועוד בתור אישה? את רוצה שיתנהגו אלייך כמו חיה ואפילו לחיות היו יותר זכויות פעם?
אנונימית