9 תשובות
זה סבבה
זה קצת מידי
Zm
אם את לא יכולה אל תעמיסי על עצמך פשוט תנסי לאט לאט לאכול יותר
התקדמותת , כל הכבוד נסיכהה❤ אבלל זה לא נראה לי באמת מספיק תנסי לאכול עוד קצתת
זה ממש אחלה לאט לאט תעלי עם זה
תראי בעיקרון בגלל שאת מחלימה את לא יכולה בבום לאכול מנה של מישהו שלא היה בהפרעות אכילה, את צריכה בהדרגה ,
אם את באמצע תהליך אז זה סבבה אבל הייתי מוסיפה לדעתי נגיד שניצל או טוסט ליום הזה נגיד
שואל השאלה:
אני חושבת שאכלתי יותר מדיי כי ממש כואבת לי הבטן.. אז אני לא יכולה לאכול יותר מזה..
אני פשוט לא בטוחה אם באמת אכלתי ממש הרבה או שכואב לי כי אני לא רגילה לאכול בכלל אז ביחס לפעם זה הרבה
אנונימית
גאה בך שניסית וזה בסדר כנראה גם אין חשק זה בסדר אל תעמיסי תעלי הילוך לאט לאט קחי את הזמן שלך
זה ממש מעט בשביל יום שלם...
אבל לאט לאט, תאכלי ותוסיפי כל פעם קצת. הקיבה שלך מתרגלת לחזור לאכול נורמלי שוב. וזה קשה לה.. זה הגיוני שאת מפוצצת מזה וכואבת לך הבטן.
פשוט לאט לאט. אבל באופן כללי זה ממש ממש מעט אוכל..... זה מה שאני אוכלת בערך ב4 שעות..
סלט זה לא נחשב בקלוריות וגם כרובית אגב... אל תחשבי על זה קלוריות זה ממד מעט . יכול להיות שהכרובית עשתה לך כאב בטן בכלל. ואולי זה שלא אכלת כלום בעצם עשה לך כאב בטן .. כי הקיבה ריקה וצריכה עוד אוכל.