18 תשובות
מגיע להם אני ככ שמחה
זה עצוב... בחיים לא האמנתי שדבר כזה יקרה...
אבל עוד מעט יהיה שוב בחירות והם יעברו
אבל עוד מעט יהיה שוב בחירות והם יעברו
מגיע להם
לא אכפת לי
למה אתה אומר את זה כאילו זה משהו רע
שמחה
הם מתיימרים להיות הקול שקורא לשוויון, ולמרות שלא הסכמתי עם הדעות שלהם הביטחוניות והכלכליות, הערכתי אותם מבחינה חברתית.
הם הצביעו נגד הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא הסרסור בסוהרות לסיפוק מיני של אסירים ביטחוניים.
בנוסף הצביעו נגד החמרת עונש לאנסים.
בנוסף, היו בקואליציה עם רע"מ שקוראת ללהטבים 'סוטים' ושלא תתמוך בחוקים לסוטים.
ולא מתחרטים על דבר.
אכפת להם רק מהכיסא שלהם, כמו הרבה פוליטיקאים אחרים.
אבל להיות צבוע ולהתיימר להיות הקול שקורא לשוויון ואחרי זה לשקר לכל המצביעים שלך? זאת רמה אחרת של צביעות.
הם הצביעו נגד הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא הסרסור בסוהרות לסיפוק מיני של אסירים ביטחוניים.
בנוסף הצביעו נגד החמרת עונש לאנסים.
בנוסף, היו בקואליציה עם רע"מ שקוראת ללהטבים 'סוטים' ושלא תתמוך בחוקים לסוטים.
ולא מתחרטים על דבר.
אכפת להם רק מהכיסא שלהם, כמו הרבה פוליטיקאים אחרים.
אבל להיות צבוע ולהתיימר להיות הקול שקורא לשוויון ואחרי זה לשקר לכל המצביעים שלך? זאת רמה אחרת של צביעות.
^לגמרי
מעולה, פשוט מעולה.
אין לי כל כך דעה בנושא, הם לא שונים ממפלגות אחרות שעברו את אחוז החסימה ועושים דברים מתוך אינטרס אישי וכשנוח להם ולא מתוך רצון לדאוג למדינה.
כמו שהמפלגות שמסתמנות שיהיו בממשלה החדשה, הצביעו נגד חוקים שחשוב למצביעים שלהם מתוך אינטרס אישי-לא לתמוך בהחלטות של הממשלה שהם לא נוכחים בה.
עוד נראה עד כמה הממשלה שעתידה לקום תעשה דברים לטובת המדינה ולא לטובתה האישית.
נגמר הדדליין של להבטיח, נראה כמה יקיימו
כמו שהמפלגות שמסתמנות שיהיו בממשלה החדשה, הצביעו נגד חוקים שחשוב למצביעים שלהם מתוך אינטרס אישי-לא לתמוך בהחלטות של הממשלה שהם לא נוכחים בה.
עוד נראה עד כמה הממשלה שעתידה לקום תעשה דברים לטובת המדינה ולא לטובתה האישית.
נגמר הדדליין של להבטיח, נראה כמה יקיימו
הם צריכים לפרוש, הם אף פעם לא עוברים את אחוז החסימה בלי גוועאלד, מקווה שהם ילמדו את הלקח
זה מצויין
מאושר, הם צבועים
תודה לבורא עולם
חבל הם היו מפלגה ממש טובה
הגיוני
ברוך ה, בעזרת ה בבחירות הבאות גם רעמ וחדש תעל לא יעברו, יהיה בכלל מעולה
נורא
באותו הנושא: