10 תשובות
הפיראטים
אני לא מבואס על אף מפלגה שלא עברה.
שואל השאלה:
אבל הפיראטים סתם מפלגה פארודית
אבל הפיראטים סתם מפלגה פארודית
אנונימית
חופש כלכלי
הפיראטים ככ
תקשיבו היה לנו לפני יומיים שיחה עם מספר 3 במפלגת הפיראטים והוא אמר שהוא כל פעם מחדש מקווה לא לעבור את אחוז החסימה כי הוא בכלל לא רוצה ואין לו באמת מה לקדם.
הסיבה שבגללה הם הקימו את המפלגה היא כדי שיתנו להם להתראיין בתקשורת ושיכירו אותם.
כששאלנו אותו מה יקרה אם נגיד פתאום הם יעברו את אחוז החסימה הוא אמר שהם יורידו את אחוז החסימה לאחוז אחד כדי שכולם ישמיעו את הקול שלהם... לא רוצה לספר לכם מה יקרה כשכל בן אדם שני בישראל יקים מפלגה חחח
קיצר, הם הזויים רצח שלא מעניין אותם שהם מבזבזים קולות
ולשאלה- לא מבואסת על שום מפלגה שלא עברה.
הסיבה שבגללה הם הקימו את המפלגה היא כדי שיתנו להם להתראיין בתקשורת ושיכירו אותם.
כששאלנו אותו מה יקרה אם נגיד פתאום הם יעברו את אחוז החסימה הוא אמר שהם יורידו את אחוז החסימה לאחוז אחד כדי שכולם ישמיעו את הקול שלהם... לא רוצה לספר לכם מה יקרה כשכל בן אדם שני בישראל יקים מפלגה חחח
קיצר, הם הזויים רצח שלא מעניין אותם שהם מבזבזים קולות
ולשאלה- לא מבואסת על שום מפלגה שלא עברה.
דווקא הורדת אחוז החסימה זה דבר טוב בניגוד למה שאנשים נוטים מיד לחשוב.
אין לי כוח כרגע לחזור שוב על הסיבות למה.
מה שכן יש סיכום לא רע של הדברים כאן:
אין לי כוח כרגע לחזור שוב על הסיבות למה.
מה שכן יש סיכום לא רע של הדברים כאן:
שואל השאלה:
אני מבואסת גם על מרצ כמובן.
עוד לא מעכלת שלא עברו ולכן לא כתבתי.
אני מבואסת גם על מרצ כמובן.
עוד לא מעכלת שלא עברו ולכן לא כתבתי.
אנונימית
מרץ
באותו הנושא: