3 תשובות
היא הגיבה לפי דעתי כמו שצריך ואם הייתי במקומה נהייתי שובר לו את הצורה
לא הבנתי כלכך אבל אם הכוונה זה שהיא נתנה סטירה אז היא לא הייתה צריכה לפעול באלימות אבל אני לא הייתי בסיטואציה אז אני לא יכולה לשפוט
אם זה היה חזק אז ברור שזה בסדר
לא סתם אין לי שמץ
לא סתם אין לי שמץ
באותו הנושא: