4 תשובות
מסכימה איתך אבל תסלחי לה
אני לא יודעת מה קרה בדיוק, אבל כנראה שאת ממש חשובה לה. אם את לא מעוניינת לסלוח לה פשוט תגידי לה ישירות שמאוד נפגעת וקשה לך לסלוח
אנונימית
שואל השאלה:
:( היא ממש עשתה משהו שפגע בי אבל אני ארשום לה משהו היום
:( היא ממש עשתה משהו שפגע בי אבל אני ארשום לה משהו היום
אנונימית
למה שתתעלמי ממנה במשך ארבעה ימים? אם היא ביקשה סליחה אז היא רוצה שתסלחי לה ושתהיו חברות, אני בטוחה שהיא טעתה וכולם טועים תני לה הזדמנות לדעתי, אם זה באמת משהו לא נסלח אז בסדר אבל חבר לפרק את החברות כי לפי מה שאת כותבת היא רוצה את הקשר איתך