7 תשובות
לא זה ממש לא טוב תגידי למישהו מהשפחה שלך שיעזור לך תעשי מקלחת להרגע ...את מושלמת כמו שאת
שואל השאלה:
אבל זה כבר התקף השלישישלי השבוע אני ממשמשונאת את עצמי
אבל זה כבר התקף השלישישלי השבוע אני ממשמשונאת את עצמי
אנונימי
מה את רוצה שנגיד לך?
שזה מעולה ותמשיכי ככה? לא, זה לא טוב.
תטפלי בעצמך
שזה מעולה ותמשיכי ככה? לא, זה לא טוב.
תטפלי בעצמך
אנונימית
את לא צריכה את צריכה להיות שלמה עם עמצך ובהקשה על תעשי את זה שוב זה עושה לי רע לשמוע את זה תדברי עם אמא שלך תשתפי אותה הכל יהיה בסדר מבטיחה לך❤
לא זה לא טוב
תספרי להורים
תספרי להורים
אני גם כמוך והיה לי בשבוע אחרון כל יום התקף אכילה , אל תרגישי רע עם עצמך הכל טוב , אל תקריאי!!זה קורה לפעמים.
אנונימית
היי אנונימית יקרה,
אמנם עברו מספר ימים מאז שפרסמת את הפוסט, אבל חשוב לי בכל זאת להתייחס ולכתוב לך.
נראה שהאכילה מציפה בך חרדה גדולה. את רוצה לפלוט את המזון שהכנסת לתוכך ואולי לשחרר עמו תחושות נוספות שמקשות על חייך. ייתכן שדימוי הגוף שלך פגוע, ואולי אירועים מהעבר מציקים ורוצים להשתחרר החוצה...
יקרה, אני מקווה שהכתיבה פה והשיתוף אכן עזרו בפורקן של העול הזה שאת מרגישה אני לא יודעת אם שיתפת מישהו התמודדויות האלה, אך נשמע שלא כדאי להיות עם הדברים הללו לבד... האם יש אדם קרוב שאת סומכת עליו , אמא, אחותך, יועצת בבית הספר, או כל אדם שאותו את יכולה לשתף במה שעובר עלייך?
הייתי רוצה להציע לך להאזין לפרק בפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" בנושא הפרעות אכילה - https://sahar.org.il/eating-disorders/ , ההאזנה לפרק זה יכולה להיות משמעותית עבורך.
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי לדבר באנונימיות עם אחד המתנדבים ולשתף עוד במה שעובר עליך, לפרוק עוד מהתחושות האלו...נהיה לך אוזן קשבת וננסה לחשוב ביחד על דרכים להקל או דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
אמנם עברו מספר ימים מאז שפרסמת את הפוסט, אבל חשוב לי בכל זאת להתייחס ולכתוב לך.
נראה שהאכילה מציפה בך חרדה גדולה. את רוצה לפלוט את המזון שהכנסת לתוכך ואולי לשחרר עמו תחושות נוספות שמקשות על חייך. ייתכן שדימוי הגוף שלך פגוע, ואולי אירועים מהעבר מציקים ורוצים להשתחרר החוצה...
יקרה, אני מקווה שהכתיבה פה והשיתוף אכן עזרו בפורקן של העול הזה שאת מרגישה אני לא יודעת אם שיתפת מישהו התמודדויות האלה, אך נשמע שלא כדאי להיות עם הדברים הללו לבד... האם יש אדם קרוב שאת סומכת עליו , אמא, אחותך, יועצת בבית הספר, או כל אדם שאותו את יכולה לשתף במה שעובר עלייך?
הייתי רוצה להציע לך להאזין לפרק בפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" בנושא הפרעות אכילה - https://sahar.org.il/eating-disorders/ , ההאזנה לפרק זה יכולה להיות משמעותית עבורך.
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי לדבר באנונימיות עם אחד המתנדבים ולשתף עוד במה שעובר עליך, לפרוק עוד מהתחושות האלו...נהיה לך אוזן קשבת וננסה לחשוב ביחד על דרכים להקל או דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה,
שלך,
מתנדבת סה"ר