5 תשובות
שואל השאלה:
זה טיול חובה, אני כיתה י"ב והם קצת נקמנים
זה טיול חובה, אני כיתה י"ב והם קצת נקמנים
אנונימי
אתה יודע שאתה לא חייב לבוא נכון?
אה
שואל השאלה:
טיולי חובה לצערי
טיולי חובה לצערי
אנונימי
שואל השאלה:
אין בעיה, אבל מה להגיד להורים להגיד למורה ? הוא ישאל למה אני לא בא לאף טיול ?
אין בעיה, אבל מה להגיד להורים להגיד למורה ? הוא ישאל למה אני לא בא לאף טיול ?
אנונימי
באותו הנושא: