התחברות הרשמה

תקראו בבקשה אני צריך עזרה

עשיתי היום טסט ונכשלתי ואחת מהסיבות היתה שהבוחנת רצתה שאני אסע מהר יותר גם כשנסעתי 40 וזה גרם לי לעשות טעיויות השאלה שלי היא האם זה בסדר מבחינה חוקית מה שהיא עשתה
17 בנובמבר 2021, 16:18
טסטרישיון נהיגהנהיגה    
2 תשובות
מה הייתה המהירות המותרת שם?
C
Chris Evansss
שואל השאלה:
50 קמש
b
bobo plus
באותו הנושא:
שמעו רגע אני צריך עזרה דחוף רק תקראו בבקשה
הסתבכתי בגלל ילד בבקשה בבקשה תיכנסו אני צריך עזרה תקראו הכל דחוף
שלחתי למאמנת שלי תמונות לפני ואחרי *בבקשה תקראו דקה, חייבת עזרה*
בבקשה תקראו אני צריך עזרה אנסה לתמצת
עזרה ( בנוגע לבן) בבקשה תקראו עד הסוף
שלום צריך ייעוץ.זה קצת ארוך אבלל בבקשה תקראו
הבנתי למה לא לבקש עזרה ממבוגרים (חפירה אבל בבקשה בבקשה תקראו הכל)
בבקשה תיכנסו חייבת עזרה בבקשה תקראו הכל
אני צריך עזרה וייעוץ, בבקשה תקראו את התיאור
עזרה דחוף בבקשה תקראו הכל
מה אני יכולה לעשות?,אני צריכה עזרה בבקשה,זה חשוב לי, בבקשה תקראו את הכל...