6 תשובות
אם התאמנת אין סיבה שלא תצליחי
כולה מבחן לא צריך להילחם זה לא קובע את גורל החיים שלך, כך משהו מתוק ומים למבחן ורק תירגע
אחי התכוננת עם אבא שלך למבחן ולא בכית???
שואל השאלה:
לא, הוא כל הזמן עזר לי והוא אמר שהוא גאה בי
מציעה לחזור שוב על כל החומר, לנסות להבין, ולתרגל כמה שאלות כדי לראות מה המצב שלך. אחרי המבחן הזה תראה מה הציון שתקבל, איפה אתה עומד, מה כדאי לשפר ואיך כדאי ללמוד למבחן הבא, ובכך תלמד בצורה יותר טובה למבחן הבא. הכי חשוב : בלי לחץ, זה רק מבחן ואתה יכול ללמוד מטעויות .
בהצלחה :-))
אז ממה אתה מפחד
לימוד עם אבא למבחן זה מתכון לבכי ודמעות ודיכאון ורגשות אשם שנאה עצמית הפרעות נפשיות וכו