6 תשובות
אני מבין אותך. את נמצאת במצב שאת מרגישה שאת צריכה לשים את עצמך בצד, וגם שאת עושה את זה, את לא בטוחה מה את צריכה לעשות.
זה כל כך לא הוגן, אבל אלה החיים. זה החרא שמקבלים מהחיים רק כדי שלרגעים הטובים יהיו משמעות.
את חייבת להישאר בפוקוס ולהיות יעילה, לא לטבוע במחשבות יתר האלה, תדאגי לעצמך ותישארי באיזון עד שאמא שלך תחזור לתפקוד. עכשיו קשה לה אבל זה לא יהיה לנצח
אני לא יודעת מה הקשר שלך עם סבתא שלך אבל אני ממש מצטערת

תהיי לצד אמא שלך כל הזמן אני יודעת שזה דבר מזעזע ומאוד קשה אם היא אומרת משפטים כאלו אבל תחשבי שאמא שלך הייתה מונשמת חס וחלילה זה דבר נוראי והיא כרגע חווה את זה ואת צריכה להיות לצידה כמו שהיא תמיד תהיה לצידך ברגעים כאלו אז תהיי לצידה לא משנה כמה זה קשה עד שהיא תרגיש טוב יותר לא משנה כמה זמן זה יקח תנסי לעודד אותה ולהצחיק (לא כרגע אבל אחרי שהיא קצת יותר תרגע) ואני יודעת שזה קשה אבל בזמנים כאלו חייבים לתת 200% ממך ולתת את כולך עם כמה שזה קשה אמא שלך הייתה עושה אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
תזדהי
אנונימית
לדעתי תפשי מרחק עד שהיא תתאפס .
ילדים לא יכולים להכיל הורים זה שובר
שואל השאלה:
מה?^
אנונימית
אני מבינה אותך מאוד ואפילו יכולה להזדהות איתך, אמא שלך במצב די רע ואת צריכה לשמוע את כל המשפטים המייאשים האלו שרק עושים רע יותר.. ולך אין מה לעשות
אם תרצי לדבר תשלחי הודעה בפרטי בכיף