4 תשובות
תעשי דברים שאת אוהבת . מה שלי הכי עוזר זה לצאת להליכה לשמוע מוזיקה אפילו גם לבכות קצת להיזכר בדברים שמחים ולעשות רק מה שאת אוהבת
היי אנונימית,
כל כך מעט מילים שאומרות כל כך הרבה.. יכול לתאר לעצמי כמה מורכב למצוא את המילים שתתארנה את עוצמת הסערה המתחוללת בפנים.. כמה מייאש ודאי זה מרגיש..
מזמין אותך לצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר.. אחד המתנדבות (או המתנדבים) יהיה שם כדי לתמוך.. בלי שיפוטיות.. להקשיב למחשבות ולכאב שלך.. ואולי לחשוב יחד איתך מה יכול לעזור לך כרגע. אנחנו פה בשבילך.. בואי..
שלך,
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il/help
כל כך מעט מילים שאומרות כל כך הרבה.. יכול לתאר לעצמי כמה מורכב למצוא את המילים שתתארנה את עוצמת הסערה המתחוללת בפנים.. כמה מייאש ודאי זה מרגיש..
מזמין אותך לצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר.. אחד המתנדבות (או המתנדבים) יהיה שם כדי לתמוך.. בלי שיפוטיות.. להקשיב למחשבות ולכאב שלך.. ואולי לחשוב יחד איתך מה יכול לעזור לך כרגע. אנחנו פה בשבילך.. בואי..
שלך,
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il/help
קישורים מצורפים:
הכי טוב זה להציב לעצמך מטרות ולהגיע אליהם
זה ממש נותן טעם לחיים
ולעשות דברים שאת אוהבת
זה ממש נותן טעם לחיים
ולעשות דברים שאת אוהבת
לפנות לאיש מקצוא או אדם קרוב שאת מרגישה שיוכל לתת מענה.
באותו הנושא: