4 תשובות
תעשי דברים שאת אוהבת . מה שלי הכי עוזר זה לצאת להליכה לשמוע מוזיקה אפילו גם לבכות קצת להיזכר בדברים שמחים ולעשות רק מה שאת אוהבת
היי אנונימית,

כל כך מעט מילים שאומרות כל כך הרבה.. יכול לתאר לעצמי כמה מורכב למצוא את המילים שתתארנה את עוצמת הסערה המתחוללת בפנים.. כמה מייאש ודאי זה מרגיש..

מזמין אותך לצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר.. אחד המתנדבות (או המתנדבים) יהיה שם כדי לתמוך.. בלי שיפוטיות.. להקשיב למחשבות ולכאב שלך.. ואולי לחשוב יחד איתך מה יכול לעזור לך כרגע. אנחנו פה בשבילך.. בואי..

שלך,
מתנדב סה"ר
https://sahar.org.il/help
הכי טוב זה להציב לעצמך מטרות ולהגיע אליהם
זה ממש נותן טעם לחיים
ולעשות דברים שאת אוהבת
לפנות לאיש מקצוא או אדם קרוב שאת מרגישה שיוכל לתת מענה.