5 תשובות
לא רק את זה נהיה מעיק ומשעמם
אני אוהב
אני גם לא סובל את התוכנית הזאת היא תוכנית של רוע!!
האמת גם אני..רק שאני מהסקרנים לדעת אילו מהדיירים נכנס..
גם אני לא