11 תשובות
חחח כן רמת אהבה כזו ענקית אכן קיימת
היא קיימת כלפי אהובי, מזון❤
שואל השאלה:
אהאהאהאהא ישש מזדהים איתי
אנונימית
שואל השאלה:
אפצי עלייך
כל הכבוד!!
אנונימית
שואל השאלה:
בכייףף
הנה קחו אני מחלקת פרחים^
אנונימית
כןכןכןכןכן אני מאוהבת בכלבה שלי
גם אני אוהב אותו הכי הכי שיש, יותר כמעט מכל בן אדם
לצערי הוא חולה וזה מקשה עליי :(
אני חולה על החתול שלי
אני אוהבת להרים אותו ולצעוק סימבה או לזרוק אותו ואז כשהוא נופל הוא עושה קול חמוד של צפצפה
אנונימית
שואל השאלה:
האנונימי
אני מצטערת לשמוע.. :(
הכל יהיה בסדר, מאחלת לו בריאות^
אנונימית
כןן אני שרופהה על הכלב שלי הןא כמו הילד שמעולם לא היה ליי והוא הכלב הכי מפונק שיש הוא נרדם עם מסאז' והוא ישן רק עם שמיכה רכה ויש לו מיליון צעצועים שהוא מת עליהם ובאמת שהוא מזה מפונק ויש לי חברות שהן כלבות ולקחנו אותו אל משהו שיאלף אותו כאילו שלא יעשה פיפי בכל מקום והוא חזר משם מזה שמח והאילוף היה עם מלא כלבים חמודיםם והוא חברותי רצחח ואני מתה על הכלב הקטן הזה והוא עוד ציוואווה ולקחנו אותו למלא טיולים הוא אפילו היה בווילה בצפת ובכינרת ובאגם מהמם ובאמת שהוא הולך איתנו לכל מקום והוא מזה מפונק באמת
אנונימית
"יש לי חברות שהן כלבות"
אנונימית
כן,
כלבים הם מדהימים
אין על כלבים