2 תשובות
שואל השאלה:
אתה מבין שזה לא קשור רק לבנות לא כולם זוכרים או עושים או רוצים להרים את הקרש שהם מסיימים אבל אם אתה לא יכול להתאפק עוד 5 שניות אז תבדוק את עצמך
אתה מבין שזה לא קשור רק לבנות לא כולם זוכרים או עושים או רוצים להרים את הקרש שהם מסיימים אבל אם אתה לא יכול להתאפק עוד 5 שניות אז תבדוק את עצמך
את בכלל שומעת את עצמך..? למה שהם יצטרכו להרים את הקרש שהשארת(חלקו לפחות) כי לך היה נוח? פשוט את תתבגרי ותורידי את הקרש העליון כשאת מסיימת.
ולא..לא קורות תאונות למי שאכפת לו מאחרים.(ושהוא לא צריך דחוף ממש. מה שבדרך כלל קורה, כי בנים הם לא בנות.)
ולא..לא קורות תאונות למי שאכפת לו מאחרים.(ושהוא לא צריך דחוף ממש. מה שבדרך כלל קורה, כי בנים הם לא בנות.)
אנונימי
באותו הנושא: