8 תשובות
לא ממש הבנתי מה כתבת אבל שמאל בדרכ קורא לשלום עם הערבים, אחרי הטבח שהיה המון מהשמאל קוראים להפוך
שואל השאלה:
^מה השתנה אצל השמאל? למה חלק התהפכו?
^מה השתנה אצל השמאל? למה חלק התהפכו?
אנונימי
חושבים שצריך עכשיו להשמיד את מי שרוצה להשמיד אותם אני מניחה
שואל השאלה:
^לפני כן לא רצו להשמיד אותם?
^לפני כן לא רצו להשמיד אותם?
אנונימי
כי סליחה אבל תמיד אוב אלה שנגצחו היו דתיים או ימניים
כרגע נרצחו הרבה אנשי שמאל, זה היה כאפה בשבילם
כרגע נרצחו הרבה אנשי שמאל, זה היה כאפה בשבילם
תראה.
קודם כל מי שגר על הגבול הם 99.99% שמאלנים.
שנית כל השמאלנים באים בגישה של: בואו נעשה שלום עם הערבים גם במחירים עצומים לדוגמה; ההתנתקות מגוש קטיף והעברת הבעלות על חצי האי סיני למצרים,
אז כשהחמאס והאזרחים העזתים תקפו בישובים שעל הגבול זה היה דבר בלתי יאמן מבחינת השמאלנים ושינה בשבילם את ההיגיון, כשהם נרצחו ונשותיהם נאנסו ומשפחותיהם נחטפו זה כבר הפך למצב של: טוב הבנו הם רעים צריך להשמיד אותם שלום כבר ירד מרשימת האפשרויות.
מקווה שזה ענה על השאלה שלך
קודם כל מי שגר על הגבול הם 99.99% שמאלנים.
שנית כל השמאלנים באים בגישה של: בואו נעשה שלום עם הערבים גם במחירים עצומים לדוגמה; ההתנתקות מגוש קטיף והעברת הבעלות על חצי האי סיני למצרים,
אז כשהחמאס והאזרחים העזתים תקפו בישובים שעל הגבול זה היה דבר בלתי יאמן מבחינת השמאלנים ושינה בשבילם את ההיגיון, כשהם נרצחו ונשותיהם נאנסו ומשפחותיהם נחטפו זה כבר הפך למצב של: טוב הבנו הם רעים צריך להשמיד אותם שלום כבר ירד מרשימת האפשרויות.
מקווה שזה ענה על השאלה שלך
שואל השאלה:
בקיצור הם צבועים, רק כשזה מגיע אליהם הם פתאום משנים את דעתם.
בקיצור הם צבועים, רק כשזה מגיע אליהם הם פתאום משנים את דעתם.
אנונימי
כשזה מגיע אליהם הם מתוודעים למציאות
הם היו בטוחים עד תחילת המלחמה שאפשר להגיע להסדר כלשהו עם החמאס
הם היו בטוחים עד תחילת המלחמה שאפשר להגיע להסדר כלשהו עם החמאס
באותו הנושא: