7 תשובות
יכול להיות
רק שלוש לילות לא יעשה כלום, זה לא מומלץ אבל זה לא יגרום לחור
אם את עכשיו תצחצחי קבוע בוקר ערב וזה כנראה שלא ממש תקפידי על זה
לוקח הרבה זמן לחור להתפתח, אולי רק להתחלה של חור אז כדאי לך בכמה ימין האחרונים יותר לצחצח ופחות לאכול מתוק ונראלי שתהיי בסדר
קשה לי להאמין פעם לא ציחצחתי גם בטיול וזה היה טיול ששבוע אבל תבדקי בכל זאת כאילו אם את מרגישה
אנונימית
יכול להיות. אבל אם לא כואבות לך השיניים אז יכול להיות שזה לא עשה כלום
לא חושבת..
באותו הנושא: