15 תשובות
למטה, למעלה זה סתם מעצבן ולא נוח
למטה כי זה יותר קרוב לשקע
למטה, לא יודעת למה פשוט זה פחות מסובך ויותר נוח
למטה תמיד
לא צריך להתעסק בלעלות/לרדת
לא צריך להתעסק בלעלות/לרדת
למטה יותר נוח
אבל למעלה לא עולים לך על המיטה וגם מרגיש יותר פרטיות
אבל למעלה לא עולים לך על המיטה וגם מרגיש יותר פרטיות
למטה כי אם יש פיפי
וגם למעלה מפחיד שחא להפול תמיטה
וגם למעלה מפחיד שחא להפול תמיטה
למעלה
למעלה
למטה למעלה מפחיד פתאום אני אפול ממנה
למטה
למטה, ברור.
למטה. המזרון הרבה יותר נוח, ובאופן כללי למעלה לא פרקטי כזה...
למטה
לעלות כל פעם עד למעלה זה התעללות
לעלות כל פעם עד למעלה זה התעללות
למטה המזרון לפעמים יותר טוב וזה כמו מיטה רגילה אז זה נוח החיסרון שישבו לך עליה אז קחי בחשבון
^ חחח פשוט צריך לשגע אותן שלא ישבו עליה, כל טיול שנתי הייתי למטה, ובחיים לא נתתי למישהי לשבת לי על המיטה :) זה לא באמת מה שאמור להפריע.. המיטה למעלה כמו אבן