21 תשובות
תשב לידם.
תהיה אתה על תתן לזה להשפיע לך על זה תדבר איתם על נושאים שגם הם מתחברים אנערף
אתה יכול להתחיל איתם שיחה , לצחוק איתם אל משהו לנסות להתחבר איתם
שואל השאלה:
אני לא יודע, באמת, כל פעם שאני מנסה אני סתם יוצא מוזר ובסוף חוזר אחורה..
אני לא יודע, באמת, כל פעם שאני מנסה אני סתם יוצא מוזר ובסוף חוזר אחורה..
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אפשר לנעוץ, שיגיע לעוד אנשים..
ואם אפשר לנעוץ, שיגיע לעוד אנשים..
אנונימי
מזכיר לי אותי לוקח זמן להפתח אבל תנסה לדבר על דברים שהם גם מתחברים ולהיות בשיחות גם אם זב בשקט
שואל השאלה:
אני עכשיו נמצא בפארק מים כחלק מהטיול, פה בכלל אין לי ביטחון ואני לא נכנס למים, למגלשות ..איתם
אני עכשיו נמצא בפארק מים כחלק מהטיול, פה בכלל אין לי ביטחון ואני לא נכנס למים, למגלשות ..איתם
אנונימי
שואל השאלה:
ותודה לכם, אנסה כמה שאוכל ואעדכן..
ותודה לכם, אנסה כמה שאוכל ואעדכן..
אנונימי
בסופו של דבר זה לא עוזר לך תנסה להתגבר על זה וללכת אליהם לדבר להשתלב ולהנות
בהצלחהה
בהצלחהה
תקשיב פשוט תפוס איזה סיטואציה ומשם זה כבר יזרום לא יודע תשב כזה לידם כמו שאמרו לך הכי חשוב לזרום עם זה ולא להיות סגור כזה
תקשיב גם לי היו סיטואציות כאלה שרציתי להתחבר ולא הצלחתי..אני חושבת שפשוט תשאל אם אתה יכול לשבת לידם או תשאל איך קוראים להם וכאלה...תנסה לפתח שיחה איתם גם אם זה מביך ומוזר
אנונימית
אם אתה רואה אחד שנראה עצוב נגיד אז תלך אליו ותנסה לעודד
הצורה שבה אתה כותב נראית כמו ספאם
ולשאלה כנראה רק אתה מרגיש מוזר והם לא חושבים ככה
ולשאלה כנראה רק אתה מרגיש מוזר והם לא חושבים ככה
הדרך הכי טובה להתחלת שיחה, זה לשאול את דעתם.
נגיד במגלשות, תשאל מאיזו מגלשה הם הכי פחדו...
נגיד במגלשות, תשאל מאיזו מגלשה הם הכי פחדו...
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
תודה רבה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
da doctor^^^^^^
הוא עד שבוע הבא
da doctor^^^^^^
הוא עד שבוע הבא
אנונימי
אז בהצלחה לך, קח לתשומת ליבך את העצות שנתנו פה אולי זה יעזור :)
אנונימית
אני כל-כך מבינה אותך אמאלה
אם זה עדיין רלוונטי - תנסה פשוט להגיד משהו שקשור לנושא שהם מדברים עליו, גם אם זה יקח זמן פשוט תחכה עד שתשמע משהו שיש לך מה להגיד עליו, זו השיטה הכי טובה שעובדת אצלי :)
אם זה עדיין רלוונטי - תנסה פשוט להגיד משהו שקשור לנושא שהם מדברים עליו, גם אם זה יקח זמן פשוט תחכה עד שתשמע משהו שיש לך מה להגיד עליו, זו השיטה הכי טובה שעובדת אצלי :)
אנונימית
תשאל אותם אם הם משחקים משחק שאתה אוהב ולאחר קצת זמן תגיד להם מה השם שלך
שואל השאלה:
אזרתי אומץ, ודיברתי עם כמה מהם :)
אזרתי אומץ, ודיברתי עם כמה מהם :)
אנונימי
כל הכבוד! מקווה שהלך לך טוב ובהצלחה בהמשך הטיול :)
אנונימית
באותו הנושא: