9 תשובות
לא כולם חכה לטיפה יותר חורף שיתחיל השפעת ואז אבל בכללי כן כי זה עונות מעבר
לא כולם, אבל המון חולים עכשיו, כולל אותי.
שואל השאלה:
מה יש לך גם דלקת גרון?
כן, וצינון.
ותרגיש טוב.
שואל השאלה:
תודה נשמה
כן, בגלל המעבר עונות שפעם חם ופעם קר חולים, לא להלחץ יותר מידי או להיות בהלם כשחולים
שואל השאלה:
אז זה שאני עם דלקת גרון זה טבעי?