5 תשובות
למה
אני לא
זה דבר מוכר.
קוראים לזה משבר נובמבר.
זו תקופה שכמעט כל הקבוצות והחברויות עוברות בה זמן קשה.
קוראים לזה משבר נובמבר.
זו תקופה שכמעט כל הקבוצות והחברויות עוברות בה זמן קשה.
כולם
גם אני
באותו הנושא: