6 תשובות
זה תקופת מעבר כזאת החורף מתחיל זה לגיטימי
בהחלט אני אלרגית ליטרלי לעונת המעבר ואני מרגישה מזעזע
שואל השאלה:
מי מכליל מה את רוצה^^
מי מכליל מה את רוצה^^
אנונימית
כן כולם חולים מה זה
זה בגלל העונות מעבר
כןן מה זה למה כולם חולים
באותו הנושא: