3 תשובות
זה בדיוק מה שתכננתי לעשות השנה הזאת.
אז ככה:
אין פה הרבה אפשרויות.
את עושה לעצמך תפריט דיאטה.
אוכלת בבוקר, הולכת ללימודים, חוזרת מהלימודים אוכלת צהריים.
שיעורים, ואחרי השיעורים את פשוט יוצאת להליכה.
זה לא כל כך מסובך. תקבעי לעצמך את הלוח הזמנים שמתאימה לך.
שואל השאלה:
הבעיה שזו שנה ממש עמוסה והמון מבחנים כבר עכשיו מתחילת שנה צריך ללמוד הרבה.. וכל יום אני מסיימת ב4
אם את באמת רוצה את זה, תפני לעצמך זמן!
נגיד את חוזרת שארבע וחצי, תלמדי מה שאת צריכה (אני משערת שזה יהיה עד שעתיים מקסימום) ואז בערך בשש תעשי הליכה או כושר. אחרי הצהריים-ערב אלה השעות הכי נעימות וכיפיות להיות בהן בחוץ ולהתאמץ, כי קריר:)