7 תשובות
לא..
לא חושבת מקווה שלא
מקווה שכן ....
ומקווה שלא יעשו עוד פעם הייפ ...
על משהו שאני סבבה איתן...
ומקווה שלא יעשו עוד פעם הייפ ...
על משהו שאני סבבה איתן...
אין לי נגד אסנס ישלי נגד הייפ שעושים מזה ....
יותר מדי מגזימים הורסים מוצרים ...אנשים חסרי דעה
יותר מדי מגזימים הורסים מוצרים ...אנשים חסרי דעה
בעזרת ה כן
אנונימית
באותו הנושא: