6 תשובות
שואל השאלה:
אז למה היו שמועות שכן?
אנונימית
לא
אבל הם שוקלים את זה בגלל הטרנד המפגר שהולך בטיקטוק על גלוס מסכן
שואל השאלה:
למה הם שוקלים את זה?
להפך זה אמור להיות טוב להם שהמוצר שלהם הפך למפורסם ויש קהל יעד רחב שמעוניין לצרוך אותו, הם להפך אמורים להשתמש בזה ולייצר אותו ולשלוח אותו יותר כל עוד יש קונים
אנונימית
לא זה לא היה ככה
אשכרה שברו את העמדה והשתמשו במוצרים למרות שבאסנס אין טסטרים.
זה היה מזעזע
שואל השאלה:
זה לא העניין, כי כל מה שקורה בחנות זה פחות האחריות של אסנס זה אחריות החברה השותפה (סופר פארם)
אסנס שולחים להם את המוצרים שאנשים פה קונים והרבה, בכל הם מביאים רווח לחברה (בלי שום קשר לעניינים נקודתיים של באיזו צורה בדיוק זה קורה)
רווח מגיע, החברה מתפרסמת, יש קהל צורכים רחב...
החברה רק מרוויחה מזה
למה שיחשבו בכלל על לסגור?
אנונימית