4 תשובות
מיותר כל מה שעושים איפ
לדעתי אסנס זה לגמרי אוברייטד, זו חברה טובה והמוצרים זולים אבל במצב של לקנות ריסטוקים במאות שלמים זה לא הכי חכם לדעתי.. אבל שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
לא סוגרים
ומיותר ברמותת לא הבנתי למה עושים מאסנס איזה מותג על עכשיו, יש לי מסקרה שלהם אבל זה לא משהו מיוחד זה כמו כל איפור זול
וילדות בנות 7 מתחילות עכשיו לעשות שגרות איפור שלמות, זה קצת מדאיג אותי
ומיותר ברמותת לא הבנתי למה עושים מאסנס איזה מותג על עכשיו, יש לי מסקרה שלהם אבל זה לא משהו מיוחד זה כמו כל איפור זול
וילדות בנות 7 מתחילות עכשיו לעשות שגרות איפור שלמות, זה קצת מדאיג אותי
מוגזם ומיותר
באותו הנושא: