13 תשובות
זה הולך, אני נותנת לזה שבועיים עד שהטירוף הזה ירגע
אין להם סיבה להפסיק את המכירה הם מרוויחים המון
אין להם סיבה להפסיק את המכירה הם מרוויחים המון
שואל השאלה:
^מוכרת אמרה לי שזה הולך, וכנראה זה למה כולם רוצים את זה
^מוכרת אמרה לי שזה הולך, וכנראה זה למה כולם רוצים את זה
זה הולך
לא מאמינה שזה באמת יילך.
בכל מקרה הם חברה גרועה
בכל מקרה הם חברה גרועה
שואל השאלה:
^למה גרועה? ראיתי מוצאים ממש טובים
^למה גרועה? ראיתי מוצאים ממש טובים
יש סיבה שהם זולים, הם לא באיכות טובה. כולם מחפשים משהו טוב וזול אז קונים מהם
אבל אתם לא יכולים להשוות את זה לרמה של לוריאל שיושבת בסופר פארם ממש ליד העמדה של אסנס
אבל אתם לא יכולים להשוות את זה לרמה של לוריאל שיושבת בסופר פארם ממש ליד העמדה של אסנס
הוא ימשיך המלחמה הזאת פשוט גרמה להמון מוצרים לרדת מהמדפים
שואל השאלה:
^איזה מלחמה?
^איזה מלחמה?
של בנות ישראל על המוצרים שלהם
שואל השאלה:
^והמוצרים האלו לא יחזרו?
^והמוצרים האלו לא יחזרו?
יחזרו,אבל לדעתי בתדירות פחות גבוהה
שואל השאלה:
^למה? הרי הם מרוויחים מזה המון
^למה? הרי הם מרוויחים מזה המון
ברור,אבל היו מקרים ששברו עמדות ורבו מכות על מוצרים
באותו הנושא: