11 תשובות
יש לשון פנייה מועדף?
"יש לך העדפה ללשון פניה מסוימת?"
לא לשאול, מקסימום יתקנו אותך, זה סתם מביך וחרא
אני גיליתי שהדרך הכי עדינה זה פשוט לדבר אליהם בזכר או נקבה והם יתקנו אותך. זה לא מעליב, זה נורמלי שמישהו ינסה לשון פנייה על סמך הנראות החיצונית. מקסימום יתקנו אותך ותגידי מצטערת ותתחילי להשתמש בלשון הפנייה הנכונה
יש העדפה ללשון פנייה כלשהי?
^^האמת שזה כן מעליב, כי נגיד אם יש מישהו טרנס וטועים לו בלשונות פנייה זה מעליב כי הוא מנסה כמה שהוא יכול להיראות כמו בן אבל בכל זאת טועים, וזה מאוד מתסכל
"יש העדפה ללשון פנייה כלשהי?"
מה לשון הפנייה שלכם?
גוף 3?
פשוט בלי השלך,
"מה הלשון פנייה?"
או
"לשון פנייה?"
"מה הלשון פנייה?"
או
"לשון פנייה?"
"מה לשון הפנייה?"
"לשון פניה?"
"מה הלשון פנייה שלך.ם.ן?"
"מה לשון הפנייה המועדפת?"
אפשר גם במקום לכתוב לשון פנייה לכתוב לפ
"לשון פניה?"
"מה הלשון פנייה שלך.ם.ן?"
"מה לשון הפנייה המועדפת?"
אפשר גם במקום לכתוב לשון פנייה לכתוב לפ
באותו הנושא: