12 תשובות
לא:(
ברור שכן
לפעמים או שרושמת ברבים כי אני לא יודעת
אני פשוט בודקת אם זה אנונימי או אנונימית
רוב הפעמים, כן.
אני לא מעיר לו, אבל כע זה מעצבן קצת חח
בדרך כלל
משתדלת, יוצא לפעמים אבל שאני לא מסתכלת בהתחלה ורואה רק אחרי ששלחתי את התשובה, אז אני עורכת את התשובה פשוט.