8 תשובות
מיותר
מיותר , אם מישהו לא רוצה את לשון הפנייה הוא יתקן אותך
כזה אני מבין מאיפה זה בא ששואלים וזה נחמד אבל באמת זה כזה מיותר
מיותר אם הוא רוצה הוא פשוט יתקן אותך
רלוונטי.
רלוונטי לדעתי לשאול כאלה שרואים שהם מהקהילת להטב, אבל בכל אופן גם אם לא שואלים זה בסדר כי אם הם ירצו הם יתקנו
אנונימית
רלוונטי וחשוב. עדיף על פני לפנות בטעות בלשון הלא נכונה לגרום לתחושה מאוד רעה
מיותר. אם מישהו ירצה הוא יתקן אותך
מיותר לדעתי