6 תשובות
כשמשלמים באשראי לרוב יש לך אםליקאציה של הבנק שלך שמראה לך את כל הפעולות שעשית עם האשראי את יכולה לראות שם אם שילמת משהו ליוטיוב פרימיום או אם בכללי ירד לך הסכום הזה
שואל השאלה:
איפה
איפה
תבדקי בחיובים של האשראי פשוט
אני חושבת שכן
יש לך חודש חינם אז בנתיים את לא משלמת
שואל השאלה:
אז למה זה רושם לי את ההודעה הזאת "תודה שרכשת מנוי ל-"
אז למה זה רושם לי את ההודעה הזאת "תודה שרכשת מנוי ל-"
באותו הנושא: