14 תשובות
^רק שההבדל שהם באמת מתנהגים ככה ואנחנו לא אז להוסיף עוד אנטישמיות?!
לא נראה לי
שואל השאלה:
מיותר לגמרי לבטל מנוי, זה שאומרים עלינו שקרים ומפיצים סרטים של שקר זה לא אומר שזה נכון.
זה תמיד יהיה אין מה לעשות תמיד יאשימו אותנו בשביל שכול העולם יאמין לזה
אנונימית
המעט שאנחנו יכולים לעשות זה למחוק מנוי למישהו שמראה את החיילים ששומרים עלינו יומם וליל כנאצים.
כל הפוריו שלי מלא בסרט הזה והוא פופולרי ומוגש לא רק לערבים אלא לכל האנשיפ בעולם
אנונימית
אני גם חושב ככה. ישראל הוציאה סדרות וסרטים רבים על מנת להציג את פלסטין באור שלילי- ארץ נהדרת, זהו זה ופאודה הם רק חלק. כשאנחנו מוציאים סרט נגדם, אתם צוחקים. כשהם מוציאים סרט נגדנו אתם בוכים.
שואל השאלה:
תמיד קיבלנו את זה ככה אנחנו תמיד חיינו עם זה ונחייה ככה כול החיים
אנונימית
אני גם חושבת כמוך
חח גם בעד שלום לא הייתי מורידה את המנוי
אבל עכשיו רציני, לא חושבת שזה באמת יעשה משהו כולה מנוי ויש מספיק אנשים בנטפליקס ובעיה שלכם אני אהנה
^אז אנחנו אמורים פשוט לקבל את זה שהעולם כזה? אם היינו בגישה שלך לא היה דבר כזה מדינת ישראל
אנונימית
שואל השאלה:
כן? את לא יכולה לעשות עם זה כלום
זה תמיד יהיה ככה
אנונימית
ממש לא
אם נטפליקס היו רואים שאין שום ישראלי אצלהם הם אולי היו מבינים מה הם עשו
ברגע שעדיין נשארים אצלהם הם חושבים שזה לגיטימי ובסדר ולא תיהיה את האופציה של החשיבה
גישה שמאלנית זה מה שיש להגיד, צריך להחרים את נטפליקס
אנונימי
שואל השאלה:
תוב אחי דעה שלי
זה מיותר להחרים נטפליקס
לא יצא מזה שום דבר טוב
יום יומיים ישכחו את הסרט הזה
אנונימית
אולי ישכחו את הסרט אבל בתת מודע עדיין ישאר להם את מה שהיה שם
וגם אנשים שהיו בלי דעה פתאום יכולים לגבש דעה עלינו
שואל השאלה:
לא חושבת כמוך
אנונימית
סתם שתדעי שהיוצרת של הסרט העלתה פוסט באינסטגרם
נגד הלחץ שמופעל עליה ועל ההתנתקויות של הישראלים מנטפליקס
אז כנראה שזה כן מזיז
אנונימית