3 תשובות
אוי ממש מגעיל איך שהיא התנהגה
ממש מצטערת שעברת את זה
על תשימי עליהם להם בעצמם רע, כל האנשים שמתנהגים ככה וגורמים לאחרים רע זה כי רע להם..
ולדעתי את צריכה להגיד לעצמך כל פעם דברים טובים שיש בך
תאהבי את עצמך!! את מהממת!
וכשאת אוהבת את עצמך אף אחד לא יוכל לפגוע בך!!
אנונימית
אימאלה איזה רעה היא
תנסי להכיר בנות ממסגרות אחרות שהן לא בית ספר(חוג למשל) ואם החברות שלך מזויפות,שחררי אותן.
ובנוסף תדברי עם ההורים ועם המחנכת,שתראי לילדה הזאת שהיא לא יכולה לדבר אלייך ככה בשום מצב!!
אני גם עברתי דברים כמוך,מוזמנת בכיף לבוא לפרטי ולרשום לי הודעה ואני אענה בשמחה!
זה רוע לב,
אני מציע לך להתעלם כי לאנשים כאלה לא מגיע יחס אבל אני מציע גם להגיב לה ולהראות שאת חזקה ושלך היא לא יכולה להציק.
ודרך אגב אני מדבר מניסיון עברתי הרבה בריונות בחיים התגובה שלך בעצם קצת מפחידה אותם והם פחות יציקו