4 תשובות
את יכולה יותר לפרט?
ואת יכולה לנסות לשפר יחסים או אם ממש רע לך לפנות לרווחה..
ואת יכולה לנסות לשפר יחסים או אם ממש רע לך לפנות לרווחה..
שואל השאלה:
מה הקשר רווחה? זה לא הורים, אין לי כוח סתם פריקה נמאס לשמור לעצמי
מה הקשר רווחה? זה לא הורים, אין לי כוח סתם פריקה נמאס לשמור לעצמי
אנונימית
אה אז מי?
את יכולה לפרוק בפרטי אם את רוצה
באותו הנושא: