4 תשובות
את יכולה יותר לפרט?
ואת יכולה לנסות לשפר יחסים או אם ממש רע לך לפנות לרווחה..
שואל השאלה:
מה הקשר רווחה? זה לא הורים, אין לי כוח סתם פריקה נמאס לשמור לעצמי
אנונימית
את יכולה לפרוק בפרטי אם את רוצה