4 תשובות
לפחות תשימי טריגר:/
אולי את לא תרצי להקשיב לי, אבל לא, את לא יכולה להשמין מ750 קלוריות (אולי רק אם את בן אדם מת), זה פיזית לא הגיוני. אני מבינה את הרצון והכוונות שלך, אבל באמת שזו לא הדרך, את רק תדפקי את עצמך. אם תרצי לפרוק או לדבר, תזכרי שאת תמיד מוזמנת לפנות אליי:)
750 קלוריות זה כלום ו500 קלוריות זה עוד יותר כלום, אפילו לתינוקות זה לא מספיק.
ממליצה לך ללכת לאיזושהי עזרה כי מה שאת עושה מאוד מזיק לך.
אני יגיד לך בהכי דוגרי שבעולם את מפחידה אותי 750 קלוריות זה כלום תתחילי לאכול יותר
בבקשה תפסיקי להישקל. כאילו באמת.
הייתי באותו המצב לפני חודש בערך ושניה לפני שעמדו לאשפז אותי ההורים שלי זרקו את המשקל אז התחלתי לאכול יותר ועברתי מלהחשיב 700 קלוריות כבינג ללאכול 1,500+ קלוריות ביום (אגב לא עליתי במשקל כאילו בכלל)
אנונימית