10 תשובות
לסמן להם
תהיי פתוחה יותר ופחות ביישנית תנסי לדבר יותר
אנונימית
נסי לדבר יותר
בדרך כלל זה קורה לאנשים שיותר קשה להם לדבר בקול או להפיק דעה שונה משל כולם... אני הייתי כזה.
הייתי אדיש ברמות ועם קול חלש כזה וביישן נורא. החלטתי איזה יום אחד שפה זה נגמר וחלאס שאף אחד לא שם לב אליי ואם להגיד את האמת פשוט צריך להגביר את האגו קצת. פשוט הגברתי את הקול ובחרתי בדעות שונות משל אחרים לפי מה שאני חושב לנכון.
אני אומר תני בראש, על תשימי על מבוכה, תגבירי את הקול, תדחפי קצת למרכז העניינים ואל תעמדי מאחור ותעשי מה שמגניב לך. לכי על זה!!
הייתי אדיש ברמות ועם קול חלש כזה וביישן נורא. החלטתי איזה יום אחד שפה זה נגמר וחלאס שאף אחד לא שם לב אליי ואם להגיד את האמת פשוט צריך להגביר את האגו קצת. פשוט הגברתי את הקול ובחרתי בדעות שונות משל אחרים לפי מה שאני חושב לנכון.
אני אומר תני בראש, על תשימי על מבוכה, תגבירי את הקול, תדחפי קצת למרכז העניינים ואל תעמדי מאחור ותעשי מה שמגניב לך. לכי על זה!!
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
מאמינה שלהיות את זו הדרך הכי טובה שיש, תאמיני לי שהכי טוב זה לא להתבלט בצורה מאולצת.
ואותם אנשים שאמרו שאת לא מעניינת אותם כנראה לא צריכים להיות בחברתך - מאמינה שהאנשים הנכונים יהיו בחברתך מבלי שתנסי להיות משהו שאת לא.
ואם את מעוניינת באיך לדבר יותר ליד אנשים אז זה בעיקר להבין שאין ממה לחשוש/לפחד מלהיות מי שאתה ולהגיד מה שיושב לך, לפנות ולהכיר, דבר טבעי לחלוטין.
ואותם אנשים שאמרו שאת לא מעניינת אותם כנראה לא צריכים להיות בחברתך - מאמינה שהאנשים הנכונים יהיו בחברתך מבלי שתנסי להיות משהו שאת לא.
ואם את מעוניינת באיך לדבר יותר ליד אנשים אז זה בעיקר להבין שאין ממה לחשוש/לפחד מלהיות מי שאתה ולהגיד מה שיושב לך, לפנות ולהכיר, דבר טבעי לחלוטין.
^^^זה מה שאני עשיתי ומאז אני פחות במרכז
אבל בזכות זה התחברתי לבנות שבאמת מבינות אותי ואוהבות אותם דברים כמוני ואוהבות אותי כמו שאני וזה ממש כיף למרות כל הקולות מבחוץ
אבל בזכות זה התחברתי לבנות שבאמת מבינות אותי ואוהבות אותם דברים כמוני ואוהבות אותי כמו שאני וזה ממש כיף למרות כל הקולות מבחוץ
שואל השאלה:
תודה ממש
תודה ממש
אנונימית
אם את רוצה אני יכולה לעזור לך בפרטי
באותו הנושא: