15 תשובות
לספר פשוט מה מפריע לך לאמא אבא חברות ופה בשבילך גם
לכי אל הורים/אחים/חברים/מורים/יועצים/סבאים וסבתות דודים וכו'(למי שאת מרגישה איתו בנוח מבינהם)
תשאלי אותו אם הוא פנוי ותגידי לו שאת צריכה לדבר איתו ותגידי את זה בדוגרי
תשאלי אותו אם הוא פנוי ותגידי לו שאת צריכה לדבר איתו ותגידי את זה בדוגרי
אני במצבך, או לבקש, או לבקש בכתב אם לא מסוגלת פנים אל פנים. אני לא מסוגלת לעשות את שניהם אז אני תקועה, נראה לי שפשוט צריך להתגבר על זה ולבקש עזרה
שואל השאלה:
ההורים שלי יגידו הא זה גיל ההתבגרות תתמודדי לבד או משהו
החברות יודעות הן עושות ממני צחןק
ההורים שלי יגידו הא זה גיל ההתבגרות תתמודדי לבד או משהו
החברות יודעות הן עושות ממני צחןק
אנונימית
כל עוש את לא מספרת מאוד קשה שאנשים רלוונטים יפנו אלייך. אם את קרובה לאחד ההורים, תיקחי אותם לשיחה ותדברי על זה. אם יש לל אחים גדולים שאת יכולה להעזר בהם כדי שהם יעבירו את המסר להורים ואז ההורים עצמם יפנו אלייך לשיחה זה גם טוב. אם את מרגישה בנוח עם אחד המורים בבית ספר אולי, או היועצת.
סבא, סבתא או קרוב משפחה מבוגר שיכול להיות "גשר" בינך לבין ההורים שלך אם קשה לך לשתף אותם, כדי שהם יקחו אותך ויעזקו לך. שיתנו לך את העזרה שאת צריכה.
סבא, סבתא או קרוב משפחה מבוגר שיכול להיות "גשר" בינך לבין ההורים שלך אם קשה לך לשתף אותם, כדי שהם יקחו אותך ויעזקו לך. שיתנו לך את העזרה שאת צריכה.
אני לא חושב שההורים שלך יגידו משהו כזה זה מקובל ללכת לטיפול אצל מישהו בגיל ההתבגרות אם יש בעיות כלשהן וגם אמור להיות מישו בבית ספר שאחריי על דברים כאלה(יועץ/עובד סוציאלי למשל)
תנסי לדבר על מה שמפריע לך עם אדם קרוב שאת סומכת עליו... אל תשמרי בבטן פשוט כל התחושות שלך תוציאי ותשתפי. באמת עצם השיתוף זה כבר מקל ועוזר.
אם את מרגישה שאת צריכה עזרה מקצועית, גם תגידי. ואם זה אפשרי אז גם תלכי לפסיכולוג\איש מקצוע מתאים. אני גם הלכתי וזה עזר לי מאד לצאת מהבעיות שלי. בהתחלה התביישתי.. אבל הבנתי שזה בסהכ בא לעזור לי נטו:)
אם את מרגישה שאת צריכה עזרה מקצועית, גם תגידי. ואם זה אפשרי אז גם תלכי לפסיכולוג\איש מקצוע מתאים. אני גם הלכתי וזה עזר לי מאד לצאת מהבעיות שלי. בהתחלה התביישתי.. אבל הבנתי שזה בסהכ בא לעזור לי נטו:)
אנונימית
דוגרי עכשיו, אם זה משהו רציני פשוט תושיבי את ההורים שלך לשיחה רצינית ותסבירי להם שבאמת רע לך. ולהבהיר שאת רוצה עזרה, אם אכפת להם ממך הם יבינו שזה לא סתם ויעזרו לך במה שתבקשי. בהנחה ואין לך למי לפנות אז אני הייתי ממליצה להתקשר למספרי טלפון שקיימים שאפשר לדבר איתם, אני לא יודעת במה רע לך אז לא יודעת בדיוק למי את רוצה לפנות אבל יש פה את מי שצריך :)
https://meyda.education.gov.il/files/chinuchmukar/hasov.pdf
https://meyda.education.gov.il/files/chinuchmukar/hasov.pdf
ואני הכי מבינה אותך, ההורים שלי יגידו אותו דבר, וזה למה אני לא מבקשת כלום.
שואל השאלה:
אני לא בקשר טוב עם ההורים שלי, כל שיחה שלי איתם תהפוך לריב
אני אדם יחסית ציני אז אף אחד לא לוקח אותי ברצינות
אין לי הרבה חברים במציאות יש לי 2 מדהימות אבל הן אוהבות לעשות ממני צחוק
אני לא יודעת איך לבקש עזרה מסבתא שלי למשל
אני חושבת שהכי טוב לחכות שזה יבוא מהם
או שזה לא
וזהו (אם הבנתם)
אני לא בקשר טוב עם ההורים שלי, כל שיחה שלי איתם תהפוך לריב
אני אדם יחסית ציני אז אף אחד לא לוקח אותי ברצינות
אין לי הרבה חברים במציאות יש לי 2 מדהימות אבל הן אוהבות לעשות ממני צחוק
אני לא יודעת איך לבקש עזרה מסבתא שלי למשל
אני חושבת שהכי טוב לחכות שזה יבוא מהם
או שזה לא
וזהו (אם הבנתם)
אנונימית
אמאלה זה בול המצב שלי כנל לחברות חחח
אני אובדת עצות >_<
אני אובדת עצות >_<
תקשיבי כל מבוגר שראוי להערכה אם מתבגר פונה אליו ואומר שהוא צריך עזרה בקטעים האלה אמור לעזור ולא להגיד ביקורת או לצחוק אז תמצאי אחד כזה שנמצא בסביבה שלך ותדברי איתו על זה
יש לי עצות טובות תמיד ספרי לי בפרטי אתן לך רעיונות לכל מקרה מה כדאי לעשות
שואל השאלה:
תודה לכולכם אתם מדהימים אני אנסה לדבר ברצינות עם חברה ואני אבקש ממנה לעזור לי לבקש ממישהו "מבוגר אחראי" או משהו
אני מצטערת לכל אלה שרשמו שהם מזדהים אם אתם רוצים לדבר אני פה
תודה לכולכם אתם מדהימים אני אנסה לדבר ברצינות עם חברה ואני אבקש ממנה לעזור לי לבקש ממישהו "מבוגר אחראי" או משהו
אני מצטערת לכל אלה שרשמו שהם מזדהים אם אתם רוצים לדבר אני פה
אנונימית
אפשר ליועצת בית ספר גם
באותו הנושא: