4 תשובות
יש לך עוד עבודה הפנים בסדר . השאר פחות ,
אפשר יותר טוב אתה רק התחלת אז ,
בהצלחה
אני חושבת שצריך יותר עבודה על פרופורציות בין הציור לבין התמונה המקורית
תראי יש לך עוד על מה לעבוד קצת הרבה על מה לעבוד אבל את יותר צריכה לעבוד על הגוף ולא הפנים הפנים יצאו לך ממש יפה❤
יש לך עוד הרבה על מה לעבוד אבל זה יפה סךך הכול