3 תשובות
אין מועד ב?
אנונימי
קודם כל מבינה אותך בטירוף אבל לא להתייאש אולי אפשר לבקש מהמורה אולי עבודה עם ציון שיכולה להוסיף ולציון
וואי, נשמע נוראי. תיזכרי שאולי זה נראה לך נורא קריטי וחשוב כרגע, אבל בהמשך זה לא ייראה לך כמו עניין כל כך גדול. מה, כשתשבי לך במשרד היפה שלך בגיל שלושים תחשבי לעצמך כמה נורא שלא הצלחת במבחן הזה? לא נראה לי. למרות שזה כנראה לא ייראה נוראי בעתיד, מובן לגמרי שזה כרגע ממש מייאש. תקין לגמרי להרגיש ככה ואפילו דיי הגיוני בהתחשב בנסיבות. רק צריך לאזור מחדש מוטיבציה ותקווה ולהבין שאת לא מוגדרת על ידי מבחן אחד, לא משנה כמה חשוב וחד פעמי הוא.
אגב, איזה מבחן זה היה?
אגב, איזה מבחן זה היה?
אנונימית
באותו הנושא: