10 תשובות
לאא
לא הכל טוב
ח ממש לא חשובה אבל מט' צריך להשקיע
לא לול
נופ
זאת השנה הכי מיותרת שקיימת
חחךחחלחחללחח
חלחלחלחחל
בית ספר עד כיתה ט זה סתם מקום לתקוע אותך כדי שההורים יוכלו לעבוד
( למעט מתמטיקה ששם הבסיס חשוב אבל אפשר להשלים אותו אפילו בגיל מאוחר )
חלחלחלחחל
בית ספר עד כיתה ט זה סתם מקום לתקוע אותך כדי שההורים יוכלו לעבוד
( למעט מתמטיקה ששם הבסיס חשוב אבל אפשר להשלים אותו אפילו בגיל מאוחר )
אנונימי
הלואי שאלה יהיו הדאגות שלך חבריקו
לא
לחיים לא, אבל החומר במתמטיקה הוא הבסיס למה שתלמד בהמשך לכן אם קיבלת בה ציון נמוך, כדי שתעבור עליה הקיץ. בהצלחה
באותו הנושא: