תשובה אחת
יקרה,
מהדברים שכתבת עולה תחושת מתח ודריכות.. ייתכן שאת רוצה לספר את כל האמת על עצמך אבל מפחדת לאבד את היקרים לך. נראה שאת משתוקקת שהמשפחה תדע מי את, בלי מסכות, בלי העמדת פנים ובכל זאת תאהב אותך.. אולי את חוששת לאכזב את ההורים.. אולי את מפחדת מלעג או דחיה. ומה אם כל העניין ייתקל באדישות, חוסר תשומת לב או ביטול.. אולי זה ייפגע יותר מהכל...

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.