4 תשובות
שמעי אין לך מה לפספס אם תשלחי לו הודעה. אבל תזכרי שיש סיבה שנפרדתם:)
לדעתי אל תשלחי הודעה ותמשיכי הלאה
תשלחי לא תפסידי מזה כלום כמובן תלוי בסיבה שנפרדתם
שואל השאלה:
לא נפרדנו פשוט הוא היה צריך לנסוע להרבה זמן אז לא המשכנו את זה
אנונימית